• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5928375
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Konsulent fravær og refusjon

Offentlig forvaltning

Er du interessert i regelverk innen fravær og vil være med å bidra til å fremsette og innhente refusjonsinntekter til Oslo kommune? 

Vi ser etter to nye kollegaer som har interesse for fagområdet fravær og refusjon. Du vil være med å bidra til at seksjonen kommer a jour og leverer tjenester med riktig kvalitet i det kommende året.

I Oslo kommune ivaretas lønns- og fraværsområdet i en felles lønnstjeneste for alle virksomheter. Vi har store ambisjoner for et sterkt fagmiljø og en effektiv lønnsproduksjon, slik at over 50 000 ansatte og ca 20 000 oppdragstakere får riktig lønn til riktig tid. 

Lønnstjenesten i UKE er organisert i tre seksjoner med til sammen ca 140 medarbeidere fordelt på 10 team. Du vil tilhøre seksjon 3 som har ansvar for fravær og refusjon og vil bli en del av et team bestående av ca. 15 medarbeidere. 

Hos oss vil du jobbe i et kompetent fagmiljø hvor det stilles krav til godt samarbeid innad og på tvers av team.

Perioden for det midlertidige behovet er fra 01.01.2025-31.12.2025. 

Vil du høre hvordan det er å jobbe hos oss?
Dersom du ikke får trykket på lenken, kopier og lim inn denne nettadressen inn i nettleseren: https://www.linkedin.com/posts/utviklings-og-kompetanseetaten_hva-er-det-beste-med-%C3%A5-jobbe-i-uke-er-det-activity-7232318098048000000-lAzP/?utm_source=share&utm_medium=member_ios

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen økonomi og administrasjon, regnskap eller tilsvarende. Relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet.
  • God kjennskap til lov- og avtaleverket innen fagområdet
  • Fordel med god kjennskap til arbeidsprosesser og rutiner innen fagområdet, gjerne erfaring fra HR-/lønnssystemer
  • Ønskelig med erfaring fra veiledning og brukerstøtte 
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter    

Personlige egenskaper:

Du er:

  • Nøyaktig, kvalitetsbevisst og strukturert
  • Selvstendig og effektiv 
  • Serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • Fleksitidsordning
  • Mulighet for delvis hjemmekontor 
  • Moderne og nyoppussede lokaler sentralt på Helsfyr, et par minutters gange fra Helsfyr kollektivknutepunkt.
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring 
  • Mulighet til å være med  å påvirke og videreutvikle lønnstjenesten hos en av Norges største og mest komplekse organisasjoner
  • Stillingen lønnes i lønnstrinn 32-37 (kr 569 400 til kr 617 400) i Oslo kommunes lønnsregulativ, avhengig av erfaring og kvalifikasjoner
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5928375
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune