• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    03.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5179, GODVIK
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3384825
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 19.01.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Konsulent Alvøen skole

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Alvøen skole er en barneskole I Laksevåg bydel. Skolen har ca. 400 elever og 60 ansatte. Skolen har et inkluderende arbeidsmiljø og ønsker å være en lærende skole som legger til rette for at både elever og voksne ved skolen skal delta i ulike praksisfelleskap og slik få oppleve utvikling i samhandling med andre.

Skolens lederteam består av rektor og 4 avdelingsledere, hvorav en har ansvaret for SFO.

Vi søker etter konsulent i 100% fast stilling. Konsulentens arbeidsoppgaver vil utføres i tett samarbeid med skolens ledelse.

 

Arbeidsoppgaver
  • Betjene henvendelser, telefon og postmottak
  • Være skolens ansikt utad og opprette og utvikle god kontakt med elever, foreldre, ansatte og skolens brukere
  • Arbeide tett med rektor og avdelingsledere
  • Økonomi, regnskap, personalarbeid i UBW
  • Medansvar for økonomirapportering Innkjøp, E-handel, varemottak og fakturabehandling
  • Personaladministrasjon, lønnsbehandling-fast og variabel lønn i UBW
  • Arbeide med Vigilo, elev- og personalregister
  • Diverse kontortekniske oppgaver og generell saksbehandling
Kvalifikasjoner
  • Det er ønskelig med erfaring fra skoleverket
  • Gode digitale ferdigheter og erfaring med digitale systemer som Microsoft Office, UBW, Vigilo, BK360 vil være en fordel
  • Utdanning innen økonomi/forvaltning/regnskap er ønskelig. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Gode norskkunnskaper og god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gyldig politiattest
Personlige egenskaper
  • Stabil, selvstendig og ansvarsbevisst
  • Positiv, godt humør og gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilt, strukturert, nøyaktig og stor arbeidskapasitet
  • Evne til å trives i en travel og uforutsigbar hverdag
  • God kommunikasjonsevne med ulike aktører
  • Endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i samarbeid med andre
  • Godt humør
  • Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • En spennende og utfordrende hverdag
  • Et inkluderende og positivt arbeidsmiljø
  • En profesjonell arbeidsgiver
  • Lønn og rammer etter avtaleverket
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    03.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5179, GODVIK
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3384825
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 19.01.2021