• Company
    Haugesund kommune
  • Application deadline
    17.03.2025
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6088846
  • Look here for other jobs from Haugesund kommune
Vacancy

Haugesund kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning

Vil du jobbe i en nøkkelrolle som administrativ støttefunksjon for våre saksbehandlere? Da er dette stillingen for deg! Hos oss vil du få varierte, meningsfulle oppgaver og gode utviklingsmuligheter.

Hvem er vi?
Byutvikling er en del av tjenesteområdet By og samfunn og omfatter avdelingene plan, byggesak, geodata og oppmåling. Vi er 37 ansatte fordelt fra helt unge nyutdannede til erfarne seniorer. Vi jobber tett opp mot kommunens innbyggere, næringsdrivende og ikke minst de folkevalgte. Vi er med på å legge grunnlaget for at det skal være godt å bo og drive næring i Haugesund kommune, både nå og for kommende generasjoner.  
Som en del av Byutvikling vil du få variert erfaring. Du vil jobbe i tett samarbeid med en annen konsulent med samme arbeidsoppgaver som deg, i et fagmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer.


Stillingen er i utgangspunktet en deltidsstilling i 70 % vikariat, men med mulighet for utvidelse til 100% og fast ansettelse.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskole/universitetsutdanning innen fagene administrasjon, økonomi, IT, arkiv eller lignende
  • Relevant erfaring fra tilsvarende oppgaver kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Norsk er arbeidsspråket i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver norsk så godt at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig

En fordel, men ikke et krav:

  • Erfaring fra systemansvar og sak- og arkivsystemer
  • Erfaring fra offentlig forvaltning
  • Kjennskap til plan- og bygningsloven, offentlighetsloven og arkivloven

Personlige egenskaper:

  • Du har god digital kompetanse og evne til å sette deg inn i – og videreformidle kunnskap om bruk av digitale verktøy og systemer
  • Du er imøtekommende og samarbeider og kommuniserer godt
  • Du er løsningsorientert og tør å ta avgjørelser
  • Du er initiativrik og tar ansvar
  • Du er strukturert og nøyaktig
  • Du ser muligheter for utvikling og trives med en variert arbeidshverdag med både rutineoppgaver og mer komplekse oppgaver
  • Du er opptatt av kunden og god kundeservice

Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper.

Vi tilbyr:

Hos oss får du:

  • Varierte arbeidsoppgaver
  • God opplæring og oppfølging
  • Fleksibel arbeidstid/fleksitidsordning
  • Ordnede pensjon, forsikring og arbeidsforhold.
  • Lønn i hht gjeldende tariff og avtaler.

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

  • Company
    Haugesund kommune
  • Application deadline
    17.03.2025
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6088846
  • Look here for other jobs from Haugesund kommune