• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    25.07.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5132, NYBORG
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3948026
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Li skole er en barneskole i Åsane bydel med 40 ansatte og 260 elever.  Skolens lederteam består av rektor og tre avdelingsledere, hvorav en har ansvar for SFO.
Skolens sin visjon er «Nysgjerrige og reflekterte barn gir kompetanse for framtiden». 

Skolen sine satsingsområder er «Læring for framtiden» og PALS. «Læring for framtiden» handler om læringskompetanse for det 21. århundre – målrettede og medvirkende elever. Fagfornyelsen og ny læreplan er en viktig del av dette arbeidet. SFO sine satsingsområder er «Sammen i vennskap, lek og læring».

Vi ønsker kreativ og initiativrike ansatte. Vi legger vekt på samarbeidsevne, faglig dyktighet, relasjonsbygging og ledelse. Vi er opptatt av å rekruttere positive medarbeidere. Vi legger derfor vekt på personlig egnethet ved ansettelser. Vi søker etter konsulent i 80% fast stilling fra 16.08.21. Konsulentens arbeidsoppgaver vil utføres i tett samarbeid med skolens ledelse.

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene henvendelser, telefon og postmottak
  • Være skolens ansikt utad og opprette og utvikle god kontakt med elever, foresatte, ansatte og skolens brukere.
  • Arbeide tett med rektor og avdelingsledere
  • Økonomi, regnskap og personalarbeid i UBW og BK360
  • Medansvar for økonomirapportering, innkjøp, e-handel, varemottak og fakturabehandling.
  • Personaladministrasjon, lønnsbehandling – både fast og variabel lønn i UBW
  • Arbeide med Vigilo, elev og personalregister
  • Diverse kontortekniske oppgaver og generell saksbehandling
  • Bistå med å oppdatere planer og handlingsplaner
  • Bistå avdelingslederne med vikararbeid

Kvalifikasjoner:

  • Gode digitale ferdigheter og erfaring med digitale systemer som Microsoft Office, UBW, Vigilo, BK360.
  • Utdanning innen økonomi/forvaltning/regnskap, fagbrev eller høyskole.
  • Gode norskkunnskaper og god skriftlig og muntlig framstillingsevne.
  • Det er ønskelig med erfaring fra skoleverket.
  • Gyldig politiattest.

Personlige egenskaper:

  • Stabil, selvstendig og ansvarsbevisst
  • Positiv, godt humør og gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilt, strukturert, nøyaktig og stor arbeidskapasitet
  • Evne til å trives i en travel og uforutsigbar hverdag
  • God kommunikasjonsevne med ulike aktører
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • 80 % fast stilling som konsulent
  • Et positivt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • En engasjert og profesjonell arbeidsgiver
  • Lønn etter avtaleverket
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv (IA) – bedrift.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    25.07.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5132, NYBORG
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3948026
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.06.2021