• Företag
    Haugesund kommune
  • Ansökningstiden
    11.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3632976
  • Se här för andra jobb från Haugesund kommune
  • Uppdaterad 07.04.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Haugesund kommune

Eiendomskonsulent

Offentlige tjenester og forvaltning

Bolig, bygg og eiendom har ansvar for eiendomsforvaltning, nybygg og vedlikehold av Haugesund kommune sine eiendommer inklusiv 85 formålsbygg.

Det er svært godt miljø og driv i enheten. Mange spennende utfordringer, motiverte og hyggelige kollegaer.

Virksomheten består av 3 avdelinger, prosjekt, drift og renhold samt administrasjon til eiendomssjefen. Nærmere 90 ansatte.

Vi er en fremoverlent organisasjon med målsetting om å bli en god eiendomsforvalter. Haugesund kommune skal på sikt ha de beste byggene til laveste kostnad, både når det gjelder nybygg, samt drift, vedlikehold og renhold av eksisterende bygg.


Denne stillingen vil være plassert i administrasjonen til eiendomssjefen, og vil jobbe på tvers av avdelingene

Arbeidsoppgaver:

  • Plan- og utviklingsarbeid
  • Noe avtalerett inn- og utleieavtaler, samt avtaler innenfor kjøp og salg av eiendom
  • Ansvar for nabovarsler      
  • Administrering og utvikling av kommunal eiendom
  • Arbeidsoppgaver rundt eiendomsutvikling og langsiktig strategiske planer
  • Utarbeiding av politiske saker

Kvalifikasjoner:

Vi søker etter en person med:

  • 3-årig høyskoleutdanning innenfor eiendom eller juridisk. Juridisk kompetanse innenfor avtaleverk og eiendom er å foretrekke. Søkere med annen relevant utdanning og/eller lang relevant erfaring kan også komme i betraktning.
  • Kompetanse innenfor prosesser rundt regulering og søknader til offentlige aktører 
  • Det er ønskelig at søker har erfaring fra saksbehandling innenfor offentlig forvaltning.
  • God forståelse og erfaring i bruk av data som arbeidsverktøy.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne 

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Strukturert
  • Løsningsorientert og helhetstenkende
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre
  • Opptatt av service og kvalitet

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Lønn i henhold til tariff
  • Fleksibel arbeidstid etter gjeldende reglement
  • Gode forsikring- og pensjonsord
 

  • Företag
    Haugesund kommune
  • Ansökningstiden
    11.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3632976
  • Se här för andra jobb från Haugesund kommune
  • Uppdaterad 07.04.2021