• Företag
    Haugesund kommune
  • Ansökningstiden
    11.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3632974
  • Se här för andra jobb från Haugesund kommune
  • Uppdaterad 30.03.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Haugesund kommune

Konsulent

Offentlige tjenester og forvaltning

Bolig, bygg og eiendom har ansvar for eiendomsforvaltning, nybygg og vedlikehold av Haugesund kommune sine eiendommer inklusiv 85 formålsbygg.

Det er svært godt miljø og driv i enheten. Mange spennende utfordringer, motiverte og hyggelige kollegaer. 

Virksomheten består av 3 avdelinger, prosjekt, drift og renhold samt administrasjon til eiendomssjefen. Nærmere 90 ansatte.

 Vi er en fremoverlent organisasjon med målsetting om å bli en god eiendomsforvalter. Haugesund kommune skal på sikt ha de beste byggene til laveste kostnad, både når det gjelder nybygg, samt drift, vedlikehold og renhold av eksisterende bygg.  

Denne stillingen vil være plassert i administrasjonen til eiendomssjefen, og vil jobbe på tvers av avdelingene  

Arbeidsoppgaver:


  • Kvalitetssikre, organisere og koordinere de merkantile oppgavene i bolig, bygg og eiendom, i samarbeid
    med eiendomssjef og avdelingsledere.
  • Bistå eiendomssjef og avdelingsledere innen økonomi og budsjettarbeid
  • Oppfølging/rapportering av økonomi 
  • Bistå prosjektavdelingen med budsjettarbeid
  • Utarbeide politiske saker 
  • Attestere faktura 
  • Ansvar for oppfølging av energiavtaler og faktura samt forsikringsavtaler
  • Søknader mot offentlige støtteordninger 
  • Lønn, timelister, fraværsregistrering/ konteringslister       

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker etter en person med 3-årig høyskoleutdanning innenfor økonomi og administrasjon. Søkere med annen relevant utdanning og/eller lang relevant erfaring kan også komme i betraktning.
  • Det er ønskelig at søker har erfaring fra saksbehandling innenfor offentlig forvaltning.
  • God forståelse og erfaring i bruk av data som arbeidsverktøy, deriblant excel
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner 
  • Strukturert 
  • Løsningsorientert og helhetstenkende 
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre. 
  • Opptatt av service og kvalitet 

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø 
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver 
  • Lønn i henhold til tariff 
  • Fleksibel arbeidstid etter gjeldende reglement 
  • Gode forsikring- og pensjonsordninger 
 

  • Företag
    Haugesund kommune
  • Ansökningstiden
    11.04.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3632974
  • Se här för andra jobb från Haugesund kommune
  • Uppdaterad 30.03.2021