• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    31.10.2019
  • Anställningsform
    workTime.Deltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5238, RÅDAL
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    2187610
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 17.10.2019
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Smørås skole er en barneskole i Fana bydel. Vi er 213 elever og 34 ansatte.  Skolen ligger i naturskjønne omgivelser med et flott uteområde. Det gir elevene store muligheter for aktiviteter både sommer og vinter. Vårt lederteam består av rektor, 2 avdelingsledere skole og 1 avdelingsleder for SFO.

Skolen sin visjon; «Et godt sted å være og et godt sted å lære» skaper felles verdier og gir retning. Vi har fokus på å fremme elevenes faglige og sosiale utvikling i et trivelig og trygt læringsmiljø, hvor læring, fellesskap, trivsel og motivasjon er noen av nøkkelordene.

På Smørås skole har vi et positivt og inkluderende personalet. Inneværende skoleår har vi hovedfokuset på å implementere det nye læreplanverket og ivareta det gode psykososiale skolemiljøet. Vi er øvingsskole for HVL.

Vi søker en konsulent som har faglig kompetanse, er imøtekommende og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

 

Arbeidsoppgaver

Være skolens ansikt utad og betjene henvendelser, telefon og postmottak

Arbeide tett med rektor og avdelingsledere

Ha ansvar for fakturahåndtering, lønns og personaladministrasjon

Arbeide i skolens digitale systemer

Generell saksbehandling

Kontortekniske og skoleadministrative oppgaver som E- handel, inn og utskriving av elever, varemottak med mer

Bistå med oppgaver knyttet til økonomirapportering

 

 

Kvalifikasjoner

Ønskelig med høyskoleutdanning for eksempel innen økonomi, forvaltning eller administrativ

Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning

Ønskelig med erfaring fra skole

Gode digitale ferdigheter og erfaring med digitale system

Gode muntlige og skriftlige norskkunnskap

Kjennskap til aktuell lov og regelverk  er et fortrinn

Godkjent politiattest 

Personlige egenskaper

Du er positiv, engasjert, har god arbeidskapasitet og trives i en hektisk hverdag

Du har gode samarbeidsevner samtidig som du kan arbeide selvstendig

Du er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver

Du er ryddig, nøyaktig og løsningsorientert

Du har gode kommunikasjonsevner og er utadvendt

Du er strukturert og ansvarsfull 

 

Personlig egnethet vektlegges 

Vi tilbyr

En profesjonell og engasjert arbeidsgiver

En inkluderende skole med et godt arbeidsmiljø

Faglig og personlig utvikling

Lønn etter avtaleverket

Gode pensjonsordning, ulykkes- og gruppe-livsforsikring 

 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    31.10.2019
  • Anställningsform
    workTime.Deltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5238, RÅDAL
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    2187610
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 17.10.2019