Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
04.10.2022Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4759763Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
- Uppdaterad 10.09.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Innlandet fylkeskommune
Karriere Innlandet Valdres - Leder
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Karriere Innlandet Valdres har ledig 100 % fast stilling som leder.
Leder har det personalmessige og administrative ansvaret for avdelingen og skal tilrettelegge for gode rutiner for utdannings- og yrkesvalg. Leder kan bli tillagt noe undervisning/oppfølging av deltakere. Leder rapporterer til Enhetsleder for voksnes læring i sentraladministrasjonen.
Ledig for tiltredelse etter nærmere avtale.
Om enheten
Karriere Innlandet består av ni regionale karrieresentre og er plassert i seksjon for Regional kompetanseutvikling. Karriere Innlandet Valdres er lokalisert i Yrkesskulevegen 2 på Leira.
Karrieresenteret skal sikre innbyggerne i region Valdres (Nord-Aurdal, Sør- Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Etnedal og Vang) god tilgang til karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegge for desentral fagskole-/høyere utdanning.
Vi søker deg som
- har dokumenterte lederferdigheter og kan vise til gode resultater
- evner å sette retning og motivere til medskaping
- er utviklingsorientert og engasjert
- er opptatt av samhandling og nettverksbygging mot relevante fagmiljøer og lokalmiljøet
- er kvalitetsorientert og opptatt av effektiv ressursbruk og gode resultater
- har stor arbeidskapasitet og trives med å ha mange og ulike arbeidsoppgaver
- kommuniserer aktivt internt og eksternt
- har god kunnskap og innsikt i videregående opplæring
Vi tilbyr
- et aktivt miljø som har søkelys på regional kompetanseutvikling
- varierte oppgaver og muligheter til å delta i kollektive utviklingsprosesser
- nettverk av gode og kompetente kollegaer
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
- lønn etter avtale
Ønskede kvalifikasjoner
- utdanning på masternivå, manglende formell utdanning kan unntaksvis kompenseres med betydelig relevant praksis
- ønskelig med undervisningskompetanse i ett eller flere fag
- bred faglig forståelse for regional kompetanseutvikling og voksnes læring
- lederkompetanse- og erfaring
- gode samarbeidsevner
- gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Företag
Innlandet fylkeskommuneAnsökningstiden
04.10.2022Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4759763Se här för andra jobb från Innlandet fylkeskommune
- Uppdaterad 10.09.2022