• Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    25.01.2022
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Frekhaug
    ALVER
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4220546
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 11.01.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Alver kommune

Rådgjevar - eigdomsforvaltning

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved tenesteområdet Eigedomsforvalting er det ledig stilling som rådgjevar

Tenesteområdet ligg under sektor Teknisk forvaltning og drift og har ansvar for forvaltning av heile eigedomsmassen til Alver kommune. Det gjeld både bygningsmasse, areal, veg-, vatn-, og avløpsanlegg. Tenesteområdet er sett saman av avdelingane Bygg, areal og grønt, Samferdsle, veg og VA, Bustadkontoret og Utbygging og avtalar.  

Ved avdeling for Utbygging og avtalar er det ledig fast stilling som rådgjevar i 100%. Arbeidsstad er kommunehuset på Frekhaug. Tiltreding snarast mogleg.

Vi søker ein kollega med kompetanse innan eigedom og avtalerett som har interesse for kommunesektoren. Som del av eit tenesteområde på 21 personar vil du få høve til å jobbe tverrfagleg og delta i eit breitt spekter av prosessar. Arbeidet vil både vere sjølvstendig og i nært samarbeid med andre kollegaer på tenesteområde og i andre sektorar. Du vil også ha mykje kontakt med eksterne samarbeidspartnarar.

Arbeidsoppgåver

  • Kjøp og sal av eigedom
  • Grunnerverv
  • Forhandling av utbyggingsavtalar og realiseringsavtalar
  • Utarbeide avtalar på vegne av tenesteområdet
  • Forvalte avtaleportefølgjen til tenesteområdet
  • Sakshandsaming i eigedomsrettslege spørsmål
  • Utarbeide politiske saker
  • Bistå til forvaltning og utvikling av kommunen sine eigedommar
  • Gje juridisk bistand på tvers av avdelingane i tenesteområdet
  • Delta i prosjektgrupper for utbyggingsoppgåver

Kompetanse

Du har:

  • Relevant universitet- eller høgskuleutdanning
  • Erfaring frå arbeidsområda som oppgåvene omfattar
  • Gjerne med god kjennskap til offentleg forvaltning

Personlege eigenskapar:

  • Vi leitar ein dyktig fagperson med evne til å setje deg inn i juridiske problemstillingar
  • Du er målretta og har god evne til å planlegge og gjennomføre
  • Du er tydeleg og kommuniserer godt, både munnleg og skriftleg på nynorsk og bokmål
  • Du er engasjert, fleksibel og omgjengeleg med gode samarbeidsevner

Vi tilbyr

  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver
  • Tverrfagleg og profesjonelt miljø med gode kolleger
  • Gunstig pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Løn etter avtale.

 Søknad 

Høyres dette interessant ut for deg? Søknad sender du elektroinisk via rekrutteringskanalen vår Eacy Cruit.

 

 

  • Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    25.01.2022
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Frekhaug
    ALVER
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4220546
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 11.01.2022