Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
25.01.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Frekhaug
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4220546Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 11.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Rådgjevar - eigdomsforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ved tenesteområdet Eigedomsforvalting er det ledig stilling som rådgjevar
Tenesteområdet ligg under sektor Teknisk forvaltning og drift og har ansvar for forvaltning av heile eigedomsmassen til Alver kommune. Det gjeld både bygningsmasse, areal, veg-, vatn-, og avløpsanlegg. Tenesteområdet er sett saman av avdelingane Bygg, areal og grønt, Samferdsle, veg og VA, Bustadkontoret og Utbygging og avtalar.
Ved avdeling for Utbygging og avtalar er det ledig fast stilling som rådgjevar i 100%. Arbeidsstad er kommunehuset på Frekhaug. Tiltreding snarast mogleg.
Vi søker ein kollega med kompetanse innan eigedom og avtalerett som har interesse for kommunesektoren. Som del av eit tenesteområde på 21 personar vil du få høve til å jobbe tverrfagleg og delta i eit breitt spekter av prosessar. Arbeidet vil både vere sjølvstendig og i nært samarbeid med andre kollegaer på tenesteområde og i andre sektorar. Du vil også ha mykje kontakt med eksterne samarbeidspartnarar.
Arbeidsoppgåver
- Kjøp og sal av eigedom
- Grunnerverv
- Forhandling av utbyggingsavtalar og realiseringsavtalar
- Utarbeide avtalar på vegne av tenesteområdet
- Forvalte avtaleportefølgjen til tenesteområdet
- Sakshandsaming i eigedomsrettslege spørsmål
- Utarbeide politiske saker
- Bistå til forvaltning og utvikling av kommunen sine eigedommar
- Gje juridisk bistand på tvers av avdelingane i tenesteområdet
- Delta i prosjektgrupper for utbyggingsoppgåver
Kompetanse
Du har:
- Relevant universitet- eller høgskuleutdanning
- Erfaring frå arbeidsområda som oppgåvene omfattar
- Gjerne med god kjennskap til offentleg forvaltning
Personlege eigenskapar:
- Vi leitar ein dyktig fagperson med evne til å setje deg inn i juridiske problemstillingar
- Du er målretta og har god evne til å planlegge og gjennomføre
- Du er tydeleg og kommuniserer godt, både munnleg og skriftleg på nynorsk og bokmål
- Du er engasjert, fleksibel og omgjengeleg med gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- Spennande og varierte arbeidsoppgåver
- Tverrfagleg og profesjonelt miljø med gode kolleger
- Gunstig pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Løn etter avtale.
Søknad
Høyres dette interessant ut for deg? Søknad sender du elektroinisk via rekrutteringskanalen vår Eacy Cruit.
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
25.01.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Frekhaug
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4220546Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 11.01.2022