• Företag
    Gjøvik kommune
  • Ansökningstiden
    19.08.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3984028
  • Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
  • Uppdaterad 10.08.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Gjøvik kommune

Innkjøpsrådgiver bygg- og anlegg 100 % fast stilling

Offentlige tjenester og forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

Kommunene i Gjøvikregionen har organisert sin innkjøpsfunksjon i en felles regional anskaffelsesenhet etter vertskommunemodellen. Gjøvik kommune er vertskommune, kontorsted og arbeidsgiver. Enheten ledes av innkjøpssjef for Gjøvikregionen og rapporterer linjemessig til kommunalsjef for Administrasjon, forvaltning og tekniske tjenester (AFT) Samarbeidsrådet for anskaffelser, som består av medlemmer fra alle fem kommunene i regionen, utarbeider strategier og handlingsplaner.Enheten skal i samarbeid med kommunene, sørge for at planlegging, gjennomføring og oppfølging av  anskaffelser skjer på en faglig god måte, ihht lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Enheten skal også gjennom informasjon, opplæring, rådgivning, utvikling og støtte til linjeorganisasjonen bidra til å bygge kompetanse og sikre god kvalitet og kostnadseffektivitet for kommunenes anskaffelser. 

Arbeidsoppgaver:

Vi kan tilby en faglig spennende stilling som rådgiver i den regionale anskaffelsesenheten for Gjøvikregionen.  I denne stillingen er vi ute etter en som kan være med å videreutvikle regionens anskaffelser innenfor bygg og anlegg i  samspill med øvrige medarbeidere i enheten og "bestillere" i de fem kommunene. Vi ser derfor gjerne søkere som har erfaring fra entreprenør-, byggherre eller rådgiversiden med prosjektadministrasjon og kontrahering. God kunnskap om anskaffelsesregelverket er ønskelig.  

Vi ønsker deg som har:

  • Master fra relevant fagområde eller
  • Utdanning fra høgskole eller tilsvarende realkompetanse. Relevant erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell bakgrunn

Det er ønskelig med:

  • Erfaring og kompetanse fra bygg- og anleggsfaget 
  • Kunnskap om bruk av ulike entreprise- og kontraktsstandarder
  • Forhandlings- og forretningsforståelse
  • Erfaring i bruk av IKT verktøyer som KGV/KAV og andre prosessverktøyer
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Stor grad av selvstendighet
  • Effektiv og målrettet arbeidsform
  • Gode samarbeids og kommunikasjonsevner

Vi kan tilby:

  • Faglig spennende og utfordrende oppgaver i samspill med andre fagpersoner
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale med gode kommunale forsikrings - og pensjonsordninger
Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Företag
    Gjøvik kommune
  • Ansökningstiden
    19.08.2021
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3984028
  • Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
  • Uppdaterad 10.08.2021