• Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    02.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5971565
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
Ledigt jobb

Trondheim Kommune

Innkjøpsrådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Innkjøpstjenesten er det ledig to faste 100 prosent stillinger som innkjøpsrådgiver.

Vi søker deg som er løsningsorientert, fleksibel og er interessert i offentlige anskaffelser for å bidra til bedre tjenesteyting til innbyggerne i Trondheim kommune. Vi er på jakt etter deg som ønsker en variert og innholdsrik hverdag i skjæringspunktet mellom jus, økonomi, organisasjon og ledelse.

Innkjøpstjenesten er en del av området for miljø, næring og samferdsel. Vi har det overordnede ansvaret for anskaffelser i Trondheim kommune, inkludert kommunens anskaffelsesstrategi. Våre ansvarsområder er å forvalte kommunens rammeavtaler for et vidt spekter av varer og tjenester, anbud- og innkjøpsrutiner, drift og support av kommunens e-handelsløsning og  konkurransegjennomføringsverktøy. Vi er kommunens kompetansesenter for offentlige anskaffelser og har ansvaret for faglig utvikling innenfor fagområdet.

Trondheim kommune investerer og handler for flere milliarder hvert år og er en betydelig markedsaktør med betydelig påvirkningskraft. De store utfordringene kommunen står ovenfor løses best i samspill med næringslivet, og kommunen skal gjennom sine innkjøp og anskaffelser bevisst ta ansvar for et grønnere og mer sirkulært samfunn og stimulere til innovasjon. Vi bruker offentlige anskaffelser som et strategisk verktøy for å løse store samfunnsutfordringer lokalt og nasjonalt.

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole- eller universitetsutdannelse innen fagområdene innkjøpsledelse, jus, økonomi eller ingeniørfag
  • Relevant erfaring med gode resultater kan kompensere for formell utdannelse
  • Du må beherske norsk skriftlig og ha gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper
  • Det er en fordel at du har erfaring med offentlige anskaffelser
  • Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide selvstendig og i team
  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Interesse for å utvikle fagfeltet
  • Initiativrik
  • Løsningsorientert
  • Personlig egnethet og motivasjon vil vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et sterkt fagmiljø innen anskaffelser, varierte arbeidsoppgaver og mulighet til å delta i utviklingsoppgaver
  • Utfordrende og spennende jobb med store utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler
  • Stor frihet til å påvirke egen arbeidsdag
 

  • Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    02.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5971565
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune