Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
20.10.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5907998Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 03.10.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillestrøm Kommune
Innkjøpsrådgiver
Offentlig forvaltning
Vil du bidra i videreutvikling av innkjøpsfunksjonen i Lillestrøm kommune?
Som innkjøpsrådgiver i Lillestrøm kommune får du et bredt spekter av vare- og tjenesteområder å forholde deg til. Interesse for og noe erfaring med anskaffelser innenfor varer- og tjenester er derfor ønskelig. Daglige prioriteringer av oppgaver vil være sentralt.
Kommunalområdet Innkjøp består i dag av 21 medarbeidere. Kommunalområdet bistår hele kommunen på alle nivåer, og gjennomfører og bistår i alle anskaffelser over kr. 100 000. Vi har stort fokus på samfunnsansvar og bærekraft i våre anskaffelser.
Du blir en del av et utviklende og høyt kompetent anskaffelsesmiljø, hvor kontinuerlig forbedring er i fokus. Som ansatt vil du derfor få en unik mulighet til å delta i videreutviklingen av innkjøpsfunksjonen. Vi kan love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis utdanning på masternivå for eksempel innen økonomi, rettsvitenskap etc . Bachelor med lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Erfaring med gjennomføring av anskaffelsesprosesser, fra behovskartlegging til kontraktsignering er ønskelig
- Erfaring med bruk av programmene i Microsoft Office, samt bruk av et eller flere konkurransegjennomføringsverktøy er ønskelig.
- Erfaring med prosjektmetodikk er ønskelig
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Kunnskap om bruk av miljø/klima i grønne anskaffelser er ønskelig.
Vi ber alle søkere om å legge ved vitnemål og attester.
Personlige egenskaper:
- Positiv og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø.
- Pådriver og vant til å ta ansvar.
- Trives som prosessleder med god rolleforståelse.
- God på samhandling og kommunikasjon på tvers av fagområder.
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig.
- God gjennomføringsevne.
- Høy arbeidskapasitet.
- Løsningsorientert.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, stillingstittel rådgiver.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
20.10.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5907998Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 03.10.2024