Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4116549Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 24.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Innkjøpsrådgiver
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune har ledig en stilling som innkjøpsrådgiver.
Innkjøpsseksjonen i Lillestrøm består av 14 ansatte og er delt i tre ansvarsområder, «Konkurranse og avtale», «Oppfølging og analyse» og «eHandel».
Stillingen tilhører ansvarsområdet for «Konkurranse og avtale». Denne avdelingen har ansvar for å gjennomføre kommunens anskaffelser over NOK 100.000,- eks. MVA.
Som ansatt i en nyetablert kommune og seksjon vil du få en helt unik mulighet til å delta i oppbyggingen og videreutviklingen av innkjøpsorganisasjonen. Vi har kommet langt i å digitalisere hele anskaffelsesprosessen, og jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelser
- Gi råd og støtte til kommunens enheter
- Bidra til utvikling av fagområdet, i samarbeid med kollegaer
- Delta i utadrettede opplærings- og informasjonstiltak
- Delta i regionale og nasjonale nettverk
- Bidra til videreutvikling og utforming av maler, rutiner, prosedyrer og andre styrende dokumenter
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på universitetsnivå.
- God kjennskap til regelverk om offentlige anskaffelser
- Erfaring med gjennomføring av anskaffelsesprosesser, fra behovskartlegging til kontraktsignering Gjerne erfaring med ulike avtaletyper, som Statens standard (SSA) og Norsk standard (NS)
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- God IT-kompetanse, herunder erfaring fra bruk av et eller flere konkurranse-gjennomføringsverktøy er ønskelig
- Interesse for sosialt ansvar, klima og miljø i anskaffelser
- Kunnskap om bruk av miljø/klima i grønne anskaffelser er ønskelig
- Kjennskap til innovative anskaffelsesprosesser er ønskelig
Personlige egenskaper:
- Positiv, sosial og utadvendt
- Gode samarbeidsevner
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig
- Løsningsorientert, analytisk og metodisk
- Interesse for fagfeltet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en faglig sterk organisasjon
- Stilling som rådgiver
- Lønn etter avtale
- Trivelige arbeidskollegaer
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
17.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4116549Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 24.09.2021