Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
09.10.2021Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlige tjenester og forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4095965Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 30.09.2021
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillestrøm Kommune
Innkjøpsrådgiver
Offentlige tjenester og forvaltning
Lillestrøm kommune øker satsningen på bygg- og anleggsanskaffelser og har ledig en nyopprettet stilling innenfor dette området.
Innkjøpsseksjonen i Lillestrøm består etter dette av 14 ansatte og er delt i tre ansvarsområder, «Konkurranse og avtale», «Oppfølging og analyse» og «eHandel».
Stillingen tilhører ansvarsområdet for «Konkurranse og avtale». Denne avdelingen har ansvar for å gjennomføre kommunens anskaffelser over NOK 100.000,- eks. MVA.
Som ansatt i en nyetablert kommune og seksjon vil du få en helt unik mulighet til å delta i oppbyggingen og videreutviklingen av innkjøpsorganisasjonen. Vi har kommet langt i å digitalisere hele anskaffelsesprosessen, og jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelser, hovedsakelig innen bygg- og anleggsområdet.
- Bistå eiendomsavdelingen med oppfølging av inngåtte kontrakter
- Gi råd og støtte til kommunens enheter
- Bidra til utvikling av fagområdet, i samarbeid med kollegaer
- Delta i utadrettede opplærings- og informasjonstiltak
- Delta i regionale og nasjonale nettverk
- Bidra til videreutvikling og utforming av maler, rutiner, prosedyrer og andre styrende dokumenter
Kvalifikasjoner:
- Master, fortrinnsvis i rettsvitenskap eller tilsvarende
- Ønskelig med kunnskap om entrepriserett og erfaring med bruk av Norsk standard (NS). Dette vil bli vektlagt i ansettelsen
- God kunnskap om regelverket om offentlige anskaffelser
- God erfaring med gjennomføring av anskaffelsesprosesser, fra behovskartlegging til kontraktsignering
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- God IT-kompetanse, herunder er erfaring fra bruk av et eller flere konkurransegjennomføringsverktøy ønskelig
- Kjennskap til innovative anskaffelsesprosesser er ønskelig
- Interesse for sosialt ansvar, klima og miljø i anskaffelser
- Kunnskap om bruk av miljø/klima i grønne anskaffelser er ønskelig
Personlige egenskaper:
- Positiv, sosial og utadvendt
- Gode samarbeidsevner
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig
- Løsningsorientert, analytisk og metodisk
- Interesse for fagfeltet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en faglig sterk organisasjon
- Trivelige arbeidskollegaer
- God pensjons- og forsikringsordning
- Stillingen innplasseres på lønn mellom 600 000,- og 650 000,-, avhengig av kvalifikasjoner
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
09.10.2021Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlige tjenester og forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4095965Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 30.09.2021