Company
Færder kommuneApplication deadline
27.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
3121, NØTTERØY
FÆRDER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4865232Look here for other jobs from Færder kommune
- Updated 10.11.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Færder kommune
Innkjøpsrådgiver - 100% fast nyopprettet stilling
Offentlig forvaltning
Til nyopprettet stilling i stab hos virksomhetsdirektør for administrasjon, kultur og levekår trenger Færder kommune en dyktig innkjøpsrådgiver innen innkjøp/offentlige anskaffelser i 100% stilling. Til stillingen ønsker vi en medarbeider med god innkjøpsfaglig bakgrunn, som kan jobbe tverrsektorielt og som har evne til å jobbe med gevinstrealisering i hele organisasjonen. Fra 2023 er det to innkjøpsrådgivere i Færder kommune.
Stillingen er plassert i stab hos virksomhetsdirektør for administrasjon, kultur og levekår, men vil jobbe på tvers av virksomhetsområdene i kommunen.
Arbeidsoppgaver:
• Planlegge og gjennomføre tilbuds- og anbuds konkurranser, og inngå avtaler innenfor et vidt spekter av varer og tjenester.
• Veiledning og rådgivning i forbindelse med anskaffelsesregelverket (Lov om offentlige anskaffelser med forskrift)
• Kontraktsforhandlinger
• Kontraktsoppfølging
• Etablering av rammeavtaler
• Oppfølging av digitaliseringsprosjekt innen anskaffelser
• Avtaleadministrasjon
• Formidling og gjennomføring av interne kurs innenfor anskaffelsesområdet
• Delta i utforming og oppfølging av innkjøpsstrategi for Færder kommune
Stillingen vil kunne tillegges andre arbeidsoppgaver etter behov og kvalifikasjoner.
Du har:
• Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet. Fortrinnsvis innenfor fagområdene økonomi/forvaltning/jus
• God kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser
• Praktisk erfaring med offentlige anskaffelser
• Det er ønskelig med kjennskap til bruk av konkurransegjennomføringsverktøy
• Erfaring med komplisert og omfattende saksbehandling
• Svært god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
• Meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er serviceinnstilt, løsningsorientert og positiv
• Bør ha erfaring med gjennomføring av anskaffelser i større virksomheter, samt erfaring med kontraktarbeid og forhandlinger
• Evne til å jobbe tverrfaglig og har kompetanse til å tenke helhetlig for kommunen
Personlige egenskaper
• Du er nøyaktig/strukturert og opptrer profesjonelt i møte med interne og eksterne aktører
• Du har meget god gjennomføringsevne
• Du kommuniserer tydelig og effektivt, skriftlig, så vel som muntlig
• Du liker å jobbe i team og ser verdien av å dele kompetanse
• Du er faglig trygg og kan lede arbeidsgruppe
• Du fremstår selvstendig, er uredd, nysgjerrig, og tar gjerne initiativ
• Du er serviceinnstilt og god på samhandling internt og eksternt
• Du har evne til å identifisere forbedringsområder og se mulige løsninger
Færder kommune tilbyr:
• En sentral stilling med utfordrende og spennende oppgaver
• En levende og aktiv kommune med hyggelig arbeidsmiljø
• Personlig og faglig utvikling
• Gode pensjons- og forsikringsordninger
• Lønn etter avtale
Company
Færder kommuneApplication deadline
27.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
3121, NØTTERØY
FÆRDER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4865232Look here for other jobs from Færder kommune
- Updated 10.11.2022