Företag
Hemsedal KommuneAnsökningstiden
10.10.2022Bransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
3560, HEMSEDAL
HEMSEDAL
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4769424Se här för andra jobb från Hemsedal Kommune
- Uppdaterad 16.09.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hemsedal Kommune
Ingeniør/rådgiver/prosjektleder Vei, Vann og Avløp
Offentlig forvaltning
Hemsedal kommune har ledig 100% fast stilling som rådgiver og prosjektleder innen vei, vann og avløp.
Stillingen er organisert i teknisk etat med for tiden 34 årsverk. Etaten består av de 3 avdelingene Plan og Utvikling, Eiendom og Teknisk drift. Stillingen ligger til teknisk drift. Avdelingen har blant annet ansvar for drift av tre avløpsrenseanlegg, to vannverk, ledningsnett og kommunale veier. I årene som kommer skal vi investere betydelige beløp i nytt vannbehandlingsanlegg, utbygging av nye overføringsledninger, samt utskifting og rehabilitering av eksisterende ledningsnett. Det er stor utbyggingsaktivitet og vi trenger en engasjert kollega som vil bidra til at vi fortsetter å levere gode tjenester til innbyggerne våre.
Stillingen skal være en allsidig ressurs i forskjellig prosjektarbeid og drift av vann-, avløps- og veianlegg og rapporterer til leder for Teknisk drift.
Arbeidsoppgaver
- Prosjektledelse og oppfølging av prosjekter i bygge- og garantifasen
- FDV- administrative oppgaver, dokumentasjon og oppfølging
- Anskaffelser og oppfølging av fagrådgivere og entreprenører
- Behovsanalyser i utviklingsfasen av byggeprosjekter
- Kunnskap om lov- om off. anskaffelser – rammeavtaleoppfølging
- Utarbeiding av behovsbeskrivelse til anbud
- Økonomisk styring og rapportering i utbyggingsprosjektene
- God kontakt og dialog med bestiller og ulike interessegrupper
- Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen, slik som arbeid med bostedsutvikling
Krav til kompetanse
- Utdannelse som ingeniør/sivilingeniør. Særskilt relevant praksis kan i noen grad kompensere for manglende utdanningsnivå
- Det er ønskelig med 3-5 års erfaring med prosjekter innen vei, vann og avløp, eventuelt bygg
- Erfaring fra å lede utviklingsprosesser (både i utviklings- og byggefasen) når det gjelder større og mindre prosjekter
- Kompetanse innen offentlige anskaffelser og kontraktsjus, samt erfaring med utarbeidelse av anbudsdokumenter
- Beherske norsk muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B
- God IKT-kompetanse
Vi søker etter deg som:
- Er løsningsorientert og har gode samarbeidsevner
- Har gode språkevner, både skriftlig og muntlig
- Har evne til å tenke strategisk og helhetlig
- Arbeider selvstendig
Vi legger stor vekt på personlige egenskaper.
Vi kan tilby:
- Flyttegodtgjørelse
- Fleksitid
- Faglig utfordrende og utviklende stilling
- Gruppelivsforsikring
- Pensjonsordning i KLP
- Ulykkesforsikring på fritiden
- Interessante og allsidige arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø i trivelige omgivelser
Elektronisk søknadsprosess
Søknad sendes elektronisk, og vitnemål og attester skal lastes opp som en del av søknaden. Referanser vil bli innhentet.
Kontaktperson
Jonas Bakko Enoksen, Leder Teknisk drift, mobil: 91 75 08 79, jonas.bakko.enoksen@hemsedal.kommune.no
Företag
Hemsedal KommuneAnsökningstiden
10.10.2022Bransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
3560, HEMSEDAL
HEMSEDAL
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4769424Se här för andra jobb från Hemsedal Kommune
- Uppdaterad 16.09.2022