• Company
    Hamar kommune
  • Application deadline
    19.06.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4655935
  • Look here for other jobs from Hamar kommune
  • Updated 04.06.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Hamar kommune

Ingeniør kvalitet og utvikling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med og bidra til at Hamar kommunes eiendommer og infrastruktur driftes og forvaltes på en smart, kostnadseffektiv og fremtidsrettet måte?

Teknisk forvaltning i Hamar kommune søker deg med teknisk bakgrunn som ønsker å arbeide med forbedring og utvikling. Du motiveres av å finne gode løsninger på komplekse problemstillinger og søker alltid beste praksis. Du vil være en viktig bidragsyter for å sikre gode rutiner og god kvalitet på tjenestene vi leverer.  

Teknisk forvaltning består av tre avdelinger, Eiendom, Bydrift og Vann, avløp og renovasjon (VAR). Teknisk forvaltning har ansvar for å ivareta Hamar kommunes eiendommer og teknisk infrastruktur i et langsiktig tidsperspektiv. For å lykkes med dette må vi ta gode og fremtidsrettede valg. Stillingen rapporterer til leder for Teknisk forvaltning og vil arbeide på tvers av de tre avdelingene. Stillingen vil også være sentral i arbeidet med å ivareta et godt samarbeid og grensesnitt mot enheten Teknisk drift.

Arbeidsoppgaver:

  • Arbeide kontinuerlig med forbedring og utvikling av måten vi arbeider på, for å sikre utvikling av gode rutiner og god kvalitet på tjenestene vi leverer.
  • Ivareta og optimalisere samarbeid og grensesnitt mot Teknisk drift
  • Ansvar for delegerte utviklingsoppgaver
  • Være en tverrfaglig ressurs som kan arbeide med proaktive planer og bistå mellomledere på avdelingene Eiendom, Vann, avløp og renovasjon og Bydrift
  • Lede og gjennomføre forbedringsprosjekter
  • Sikre kontinuitet og fremdrift i ulike samarbeids- og utviklings prosesser internt og eksternt.
  • Delta og/eller lede prosjektarbeid
  • Utføre etterkontroller og foreslå forbedringer med tanke på kvalitetssikring
  • Bidra til å oppnå mer hensiktsmessig forvaltning og drift av infrastruktur

Kvalifikasjoner:

  • Høyere teknisk utdanning fra universitet eller høyskole innenfor minst ett av fagområdene kommunalteknikk, VA, VVS, bygg, maskin, elektro, veg, automatisering eller energi og miljø, alternativt økonomi og ledelse.
  • Tverrfaglig forståelse og økonomisk kompetanse
  • Fortrolig med bruk av ny teknologi og digitale arbeidsverktøy
  • Kjennskap til og interesse for kvalitetsarbeid og internkontroll
  • God i norsk språk muntlig og skriftlig

Det er en fordel med erfaring fra prosjektledelse eller prosjektarbeid

Personlige egenskaper:

  • Strukturert og ryddig 
  • Selvstendig og løsningsorientert
  • Positivt bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Nytenkende og engasjert
  • Tar initiativ og har god gjennomføringsevne
  • Analytisk tilnærming

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende og godt arbeidsmiljø
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode faglige utviklingsmuligheter
  • Offentlig tjenestepensjonsordning og fleksibel arbeidshverdag (fleksitid)
  • 100 % fast stilling
  • Lønn etter avtale
 

  • Company
    Hamar kommune
  • Application deadline
    19.06.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4655935
  • Look here for other jobs from Hamar kommune
  • Updated 04.06.2022