Company
Bergen kommuneApplication deadline
26.11.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5447628Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 14.11.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
IKT-medarbeider
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bergen skal være en attraktiv og levende by for alle. Som ansatt i Plan- og bygningsetaten er du en del av byens beste og største fagmiljø for byutvikling.
Vi jobber med utvikling av den aktive byen gjennom behandling av plan- og byggesaker, vi fører tilsyn og utvikler innovative kartløsninger. Hos oss får du være med på spennendeprosesser fra ideer og politiske beslutninger til realisering av fremtidens Bergen. Plan og bygningsetaten skal bidra til en bærekraftig byutvikling, og være en tydelig aktør som tenker helhet og felles struktur, ha effektiv drift og god kundebehandling.
Seksjon Kvalitet og IKT hører til Kommunikasjonsavdelingen i Plan- og bygningsetaten, og er førstelinje for bistand i etatens fagsystem (Plan & Build 360). Seksjonen har også ansvar for IKT driftsoppgaver for både PBE og Bymiljøetaten. Vi bruker Bkservice som verktøy for å få inn henvendelser til førstelinje, som er Bergen kommune sitt felles system for oppfølging av henvendelser. I tillegg har seksjonen ansvar for etatens kvalitetssystem, og bidrar med statistikk og rapportering, samt støtte og prosjektarbeid innen digitalisering og opplæringsarbeid.
Vi søker nå en ekstra ressurs i 100 % stilling til seksjonens førstelinje. Vi ser etter deg som har engasjement for god brukerstøtte innen ulike system og verktøy innen IKT. Du trives med å sette deg inn i problemstillinger og tematikk, og formidle dette videre gjennom både skriftlig og muntlig brukerstøtte. Du vil også være en viktig bidragsyter til å fange opp områder for forbedringer og å sikre at etaten får best mulig nytte av ulike digitale løsninger.
Vi er samlokalisert med Bymiljøetaten i Autogården, tett på Bybanestoppet "Nygård".
Har du spørsmål eller vil høre mer om denne stillingen ikke nøl med å ta kontakt, vi tar gjerne en prat.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen IKT /digitalisering fra høyskole/universitet. Eventuelt fagbrev/fagskole innen relevant fagområde.
- God kompetanse på Microsoft Office 365.
- God kunnskap om PC, operativsystemet til Windows, Android og iOS.
- Gode norskkunnskaper.
- Ønskelig med erfaring fra, eller interesse for fagsystem/arkivsystem.
Personlige egenskaper:
- Du må trives med brukerstøtte og være i kontakt med mennesker.
- Du er serviceinnstilt, brukerorientert og har gode kommunikasjonsevner.
- Du er løsningsorientert, arbeider selvstendig og tar initiativ.
- Du liker å ta ansvar , du evner å gjennomføre og sluttfører oppgaver.
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Du blir en del av byens viktigste miljø innen byutvikling.
- Du får en fleksibel arbeidshverdag i flotte aktivitetsbaserte lokaler.
- Du blir en del av et hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse og stort engasjement.
- Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Lønn etter gjeldende avtaler.
Company
Bergen kommuneApplication deadline
26.11.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5447628Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 14.11.2023