• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    08.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5368964
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 23.09.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

HR-rådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for barn og familie har overordnet driftsansvar for helsestasjons- og skolehelsetjenesten, barneverntjenesten, psykisk helse barn og unge, bosetting av enslige mindreårige flyktninger, Barnevernvakten, Utekontakten, fosterhjemsveiledning og - tilsyn, Barne- og familiehjelpen  og SLT-arbeid. Virksomheten er delt inn i fire byområder og to byomfattende enheter. Etaten står overfor store utviklingsoppgaver som følge av Oppvekstreformen samtidig som vi må sikre at tjenestene holder god kvalitet i det lovpålagte arbeidet.

I etatsadministrasjonen er det ledig en 100% fast stilling som HR-rådgiver for snarlig tiltredelse. Vi søker deg som vil sikre gode tjenester til byens barn og deres familier gjennom å bidra til trygghet og gode arbeidsforhold for våre ansatte. Du er faglig dyktig, engasjert og motivert. Som HR-rådgiver er du opptatt av å skape tillit, å bidra til at ansatte kan oppleve mestring og motivasjon, samt å skape en kultur med fokus på et godt arbeidsmiljø og høy etisk bevissthet. Etat for barn og familie har en tverrfaglig sammensatt stab, og holder til i nye og flotte lokaler i sentrum. 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå eksempelvis innen administrasjon, organisasjon, ledelse, HR, personalledelse, arbeids- og organisasjonspsykologi
  • Krav om erfaring fra strategisk og operativt arbeid innen HR/personal/administrasjon
  • Bred erfaring fra arbeid innenfor stillingens arbeidsfelt, fortrinnsvis fra offentlig virksomhet
  • God kunnskap om relevant lov- og avtaleverk
  • Rådgivnings- og saksbehandlererfaring
  • Kunnskap om og erfaring med lederstøtte vektlegges

Personlige egenskaper:

  • Engasjement for HR-feltet
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Flink til å veilede og samarbeide med andre
  • Løsningsorientering
  • Strukturert og ryddig

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en etat med et viktig samfunnsoppdrag for barn og familier
  • Faglig og personlig utvikling
  • Lønn etter gjeldende veileder i Bergen kommune
  • Fleksibel arbeidstid
  • Arbeid i en tverrfaglig administrasjon med høy faglig kompetanse
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    08.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5368964
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 23.09.2023