Company
Nannestad kommuneApplication deadline
20.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4846977Look here for other jobs from Nannestad kommune
- Updated 03.11.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Nannestad kommune
HR konsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nannestad kommune går en spennende tid i møte og fremtiden for kommunen er i ferd med å formes. Nye Nannestad er full av muligheter. I 2023 vil vi flytte inn i nytt kommunehus med flotte fasiliteter og utviklingen i kommunen er preget av vekst, både i befolkning og næringsliv.
HR enheten søker nå etter en HR konsulent som har personaladministrasjon og lederstøtte som sitt ansvarsområdet. Vi søker etter deg som ønsker å bidra til at kommunen lykkes med sine mål, utøver god arbeidsgiverpolitikk og vil være en pådriver i å utvikle kommunens HR arbeid og prosesser.
Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.
Arbeidsoppgaver:
Som HR-konsulent vil du ha fokus på praktisk personalarbeid, med hovedansvar for blant annet:
- Saksbehandling
- Fag- og systemansvar for fagmodulen EveryOne, forhandlingsmodul og Webcruiter.
- Lederstøtte og support i fagmoduler/fagsystemer
- Bistå i rekrutteringsprosesser
- Utarbeide rapporter og analyser
- Forberede og bistå i lønnsforhandlinger og drøftinger
- Introduksjonsprogram nyansatte
- Sikre at personaldata og HR system til enhver tid er oppdatert, og i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk
- Bistå i ulike HR prosesser
Kvalifikasjoner:
Vi ønsker at du har:
- Fagbrev innen kontorfag eller lignende. Relevant erfaring innenfor stillingens oppgaver kan kompensere for manglende formell utdanning
- Må ha god kjennskap til hovedtariffavtalen og hovedavtalen
- Må ha god digital kompetanse, ønskelig med kjennskap og erfaring med EveryOne, Webcruiter, Agresso, WebSak og M365
- Kjennskap til lønnsforhandlinger
Vi ønsker at du har erfaring med:
- å utøve lederstøtte
- med HR rapporter og analyser
Personlige egenskaper:
Vi leter etter deg som
- Er selvgående og løsningsorientert
- er strukturert og nøyaktig
- ser forbedringspotensial og har et ønske om å videreutvikle og forenkle arbeidshverdagen
- er imøtekommende og serviceinnstilt
- har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- har god kommunikasjon og evne til samhandling
- klarer å holde oversikt og skille mellom viktige og mindre viktige oppgaver
Vi tilbyr:
Lønn etter tariff
Meget gode pensjonsordninger, anbefaler deg å gå inn her: KLP.
Kunnskapsrike og gode kollegaer
Fleksibel arbeidstid og selvstyring innenfor stillingens ansvarsområdet
Annet:
Minst 2 referanser må oppgis i søknaden
Vitnemål/attester må vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.
Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
Company
Nannestad kommuneApplication deadline
20.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4846977Look here for other jobs from Nannestad kommune
- Updated 03.11.2022