Detaljer
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
09.03.2021Sted:
SANDNESStillingstype:
HeltidBransje:
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav:
PåkrevetArbeidserfaring:
ØnskeligFylke:
ROGALANDArbeidssted:
SANDNESLand:
NOAntall stillinger:
1karriere-kode:
3501901Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
HR/HMS sjef
Vil du være med å videreutvikle arbeidsgiverfunksjonen i Sandnes kommune?
HR/ HMS-avdelingen består av 20 ansatte, og har ansvar for fagområdene HR-lederstøtte, overordnet HMS, fagopplæring (læringer), rekruttering til vikarpool barnehage, kompetansesenter og er kontaktpunkt opp mot kommunens eksterne bedriftshelsetjeneste.
Strategi for ledelse og medarbeiderskap ble vedtatt i 2020. Som HR/ HMS sjef vil du være sentral i arbeidet med implementering av strategien og videreutvikling av ledere. Ett satsningsområde i avdelingen er å revidere og videreutvikle Sandnes kommune sitt overordnede HMS- og internkontrollsystem. I rollen som HR/HMS sjef vil du ivareta koordineringsfunksjon i ulike utvalg.
HR/ HMS-sjef rapporterer til Organisasjonsdirektør og inngår i dennes ledergruppe sammen med ledere for IKT, Dokumentsenter, Digitalisering, Servicekontor, Politisk sekretariat og direktørens stab.
- Karriere Jobbmatch
- Bedrifter ser relevante kandidater
- Kom i kontakt og motta jobbtilbud
- Du velger selv din synlighet
- Over 90.000 registrerte kandidater