• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    31.03.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4302, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4515172
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 27.03.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Sandnes kommune

Hjelpemiddeltekniker

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter en strukturert, fleksibel, serviceorientert og ansvarsfull person til vårt kommunale hjelpemiddellager i en 100% fast stilling. Du må ha god teknisk innsikt, kunne se løsninger og like utfordringer. Avdelingen har til sammen 4 årsverk som samarbeider tett for å nå avdelingens og kommunens mål om at innbyggerne skal oppleve å ha en trygg  hverdag, oppleve mestring og å kunne klare seg selv i dagliglivet. Kommunen har økende fokus på velferdsteknologi . 

Kommunalt hjelpemiddellager i Sandnes har ansvar for korttidsutlån av hjelpemidler. Hjelpemiddellageret har samtidig ansvar for mottak av hjelpemidler som er søkt om via NAV Hjelpemiddelsentralen Rogaland og distribusjon av disse hjelpemidlene til kommunens innbyggere, samt alt av installasjon, service og reparasjoner. Det arbeides tett mot kommunale fysio- og ergoterapeuter samt hjemmetjenesten.

Arbeidsoppgaver:

  • Mottak og distribusjon av hjelpemidler fra NAV hjelpemiddelsentralen
  • Montering, utkjøring og innhenting av hjelpemidler
  • Forflytning av tunge hjelpemidler 
  • Mindre reparasjoner og rengjøring av hjelpemidler
  • Installasjon av av trygghetsalarmer 

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev i tekniske fag samt arbeidserfaring innenfor kundebehandling
  • God teknisk innsikt
  • Ønskelig med datateknisk erfaring
  • Ønskelig med erfaring innen hjelpemidler og/eller velferdsteknologi
  • Gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig, minimun B1
  • Førerkort, klasse B
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse. 

Personlige egenskaper:

  • Du trives i et aktivt miljø, og kan ha mange baller i luften
  • Du er positiv, samarbeidsvillig, løsningsorientert og fleksibel 
  • Du må kunne jobbe selvstendig og har god arbeidskapasitet
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må ha forståelse og  interesse for velferdsteknologi 
  • Du må være teknisk praktisk anlagt og kunne reparere hjelpemidler
  • Det legges vekt på personlig egnethet 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte medarbeidere
  • Hjem jobb Hjem-avtale 
  • Lønn som fagarbeider fra 386000 kr til 467100 kr 
 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    31.03.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4302, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4515172
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 27.03.2022