• Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    07.12.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6467653
  • Se här för andra jobb från Senja kommune
Ledigt jobb

Senja kommune

Helsesekretær, sykepleier eller bioingeniør

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kom og jobb på et av Norges største legekontor med 18 fastlegehjemler og 2 LIS1. Senjalegen avdeling Finnsnes er en inkluderende arbeidsplass med aktivt og godt fag- og arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere som for tiden består av leger, sykepleiere, bioingeniører, helsesekretærer, fagarbeidere og avdelingsleder med daglig driftsansvar.

Om stillingen:

Ledig fast 50 % stilling som helsesekretær, sykepleier eller bioingeniør. 

Det er mulig å jobbe ekstra utover fast stilling. I stillingen må man påregne en variabel turnus for å dekke ledige vakter på dagtid.

På vegne av Senja kommune søker vi etter dyktige og engasjerte medarbeidere.

Stillingen er dagarbeid.

Relevante arbeidsoppgaver:

  • Resepsjonsarbeid, ekspedisjonsarbeid, mottak og oppfølging av telefonhenvendelser
  • Arbeidsoppgaver som omfattes av retningslinjer for fastlegetjenesten
  • Arbeidsoppgaver på skiftestue
  • Laboratoriearbeid og prøvetakning
  • Digitale arbeidsoppgaver i pasientadministrative IKT system
  • Kvalitetssikring og internkontroll
  • Opplæring og veiledning av andre ansatte

 Kvalifikasjoner:

  • Krav til formell kompetanse og autorisasjon som helsesekretær, sykepleier eller bioingeniør
  • Arbeidserfaring ved legekontor eller legevakt vil bli vektlagt
  • Beherske digitale arbeidsverktøy
  • Gode skriftlige og muntlige formidlings evner
  • Kunne veilede, gi opplæring og bidra til faglig utvikling i avdelingen

Personlige egenskaper:

  • Opptre respektfullt og ansvarlig i samsvar med kommunens arbeidsreglement, etiske retningslinjer og verdigrunnlag
  • Jobbe selvstendig, strukturert og målrettet med brukes behov i sentrum
  • Evne til å motivere, avklare og stille krav
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vektlegges ved tilsetning

Vi tilbyr: 

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde som stadig er i endring 
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere 
  • Stort fokus på brukermedvirkning, tverrfaglig samarbeid og kompetanseutvikling 
  • En kommune i stor utvikling og endring  
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger i KLP  

For stillingen gjelder 

Aktuelle søkere vil bli innkalt på intervju. Minst to referanser må oppgis. Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som kommer frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Kommunal pensjonsordning.

Politiattest må fremlegges før tiltredelse 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder: Elena Karlsen elena.karlsen@senja.kommune.no tlf: 907 61 997. Send gjerne sms, så ringes du opp.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. 

Søkes via Easycruit. Søknad via e-post eller post godtas ikke. Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert.

 

  • Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    07.12.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6467653
  • Se här för andra jobb från Senja kommune