• Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    07.05.2023
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5154417
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 25.04.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Alver kommune

Helsesekretær, 70 % fast stilling, Knarvik allmennpraksis

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

Vi har no ledig 70 % fast stilling som autorisert helsesekretær ved Knarvik allmennpraksis. 

Om Knarik allmennpraksis

Knarvik allmennpraksis har tre næringsdrivande fastlegar. Legekontoret tek i mot akutte pasientar og vanlege listepasientar. Det er ein sjukepleiar og to helsesekretærar på kontoret, og det er god trivsel og stabile tilsette. Det er eit veldreve kontor, der god samhandling mellom legar og helsepersonell er viktig i ein travel arbeidsdag. Knarvik allmennpraksis ligg lokalisert sentralt i Knarvik. 

Arbeidet er organisert med heile arbeidsdagar.

Arbeidsoppgåver

  • Skiftestovearbeid
  • Telefon og resepsjon
  • Laboratoriearbeid
  • Kvalitetsarbeid
  • Økonomirutiner og driftsoppgåver etter avtale med legane
  • Vi ønskjer også at du kan ta initiativ til, og bidra i forbetrings og utviklingsarbeid 

Krav om kompetanse

  • Autorisert helsesekretær
  • Gode norskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
  • Grunnleggjande god digital kompetanse

I tillegg ønskjer vi gjerne at du har 

  • Relevant arbeidserfaring
  • Erfaring med Infodoc

Personlege eigenskapar

• Utføre arbeidsoppgåver i tråd med kunnskapsbasert praksis på legekontor
• Gode samarbeidsevner i ein travel kvardag
• Ta initiativ til og bidra i forbetrings- og utviklingsarbeid
• Ha evne til å arbeide systematisk og målretta, både sjølvstendig og i samarbeid med legane
• Fleksibel og endringsvillig
• Ha godt humør og vere løysingsorientert
• Du er ein positiv bidragsytar inn i det gode arbeidsmiljø ved kontoret

Personlege eigenskapar blir vektlagt.

Vi tilby

  • Løn etter gjeldande tariff.
  • Kollegafellesskap som samarbeider godt for å tilby gode helstenester
  • Godt arbeidsmiljø
  • Varierte arbeidsoppgåver
  • Mogelegheit for å vere med å vidareutvikle legekontoret, med fokus på kompetanseheving og kvalitetsforbedring
  • Arbeid på dagtid

 

Politiattest

 I tråd med helse- og omsorgstenestelova §5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede. 

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt. 

 

Bli kjent med Alver kommune

 

  • Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    07.05.2023
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5154417
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 25.04.2023