• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    30.07.2021
  • Form of employment
    workTime.Deltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3987049
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 19.07.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Sandnes kommune

Helsesekretær

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Helsestasjonstjenester er en egen virksomhet i Sandnes kommune. Arbeidsoppgavene følger de nasjonale faglige retningslinjer for helsefremmende og forebyggende arbeid. I tillegg til vanlig helsestasjons- og skolehelsetjeneste har vi jordmortjeneste, helsetjenester til flyktninger i kommunen, helsestasjon for ungdom, reisevaksinasjon og smittevern lagt til virksomheten. Vi har fire helsestasjoner; Sentrum, Ganddal, Riska og Forsand. Det er 31 grunnskoler og 4 videregående skoler. Det blir født ca.1100 barn pr. år i Sandnes kommune.

Virksomheten har ca. 90 ansatte. Helsestasjonstjenester ledes av helsestasjonssjef/virksomhetsleder. Vi har to avdelingsledere for helsestasjonene. En avdelingsleder for jordmor og to for skolehelsetjenesten. Vi har også psykolog og lege tilknyttet tjenesten. Egen administrasjonskonsulent for hele tjenesten og helsesekretærer på helsestasjonene. 

Vi søker helsesekretær i 80-100% fast stilling til Helsestasjon. Oppstart 16. august hvis mulig.

Arbeidsoppgaver:

Ekspedisjon. Administrative oppgaver. I tillegg bistå helsesykepleier/lege ved behov. 

Kvalifikasjoner:

Autorisert helsesekretær er ønskelig, men ikke et krav. Medisinske sekretærer er også velkomne til å søke. 

Relevant erfaring er ønskelig. 

Gode datakunnskaper.

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

Vi søker en selvstendig og initiativrik medarbeider med gode samarbeidsevner.

Serviceinnstilling og god skriftlig og muntlig framstillingsevne.

Personlig egenhet vil vektlegges.

Gode norskkunnskaper kreves.

Beherske engelsk til daglig bruk.

Vi tilbyr:

Kjekke og varierte arbeidsoppgaver.

Et positivt og godt fagmiljø med kolleger som er løsningsorienterte.

En arbeidsplass med fokus på godt arbeidsmiljø.

Lønn etter Sandnes kommune sitt regulativ og etter avtale .

Gode forsikringer og pensjonsordninger.

 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    30.07.2021
  • Form of employment
    workTime.Deltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3987049
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
  • Updated 19.07.2021