• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6084975
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Helsefagarbeidere søkes til Sentrum og Rovik – Bli en viktig del av vårt team i hjemmetjenesten!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og dagsenter/eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med. 

Hjemmetjenesten sone Sentrum har sonekontor på Trones bolig – og eldresenter og gir tjenester til brukere i Sandnes sentrum og områdene rundt. Sone Rovik har sonekontor ved Rovik bo- og aktivitetssenter og gir tjenester til brukere på Hana og områdene rundt.  Vi har fokus på at innbyggere i kommunen skal kunne bo lengst mulig hjemme. Dette gir stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder, noe som gjør at helsefagarbeidere i hjemmetjenesten vil få en variert arbeidshverdag og utvikle bred kompetanse i faget. Vi har et tett samarbeid med ulike aktører, som for eksempel tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Nå trenger vi flere dyktige medarbeidere på laget vårt!

Vi har ledig følgende faste stillinger:

  • 100% fast stilling i EHR, per tiden sone Sentrum – ledig fra 01.05.2025
  • 80% fast stilling i EHR, per tiden sone Rovik – oppstart etter avtale.  

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som helsefagarbeider.
  • Førerkort klasse B er et krav.
  • Godkjent medisinkurs før oppstart.
  • Ønskelig med erfaring fra eldreomsorg.
  • Gode digitale ferdigheter og forståelse.
  • Norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Tilfredsstillende politiattest må fremlegges snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse (den skal ikke legges ved søknaden).
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du er engasjert, ansvarsbevisst og kan arbeide både selvstendig og i team.
  • Du jobber effektivt og strukturert, også i hektiske perioder.
  • Du trives i relasjon med eldre mennesker og har et positivt menneskesyn.
  • Du er løsningsorientert, endringsvillig og ser muligheter fremfor hindringer.
  • Du er brukerorientert og har fokus på brukerens ressurser.
  • Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer og et solid fagmiljø.
  • Kantineordning på dagtid i ukedager.
  • Gratis parkering.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6084975
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune