Company
Kristiansund kommuneApplication deadline
28.07.2025Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6298123Look here for other jobs from Kristiansund kommune
Kristiansund kommune
Helsefagarbeidere/medarbeidere natt
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du lyst på en betydningsfull jobb med spennende oppgaver? Vil du være med å gi andre en trygg og meningsfull hverdag, mestringstro og mulighet til yrkesaktivitet? Da trenger vi i Bo og habilitering deg med på laget!
Vi har ledige faste stillinger per tiden på natt, ved avdeling Grunden:
- 3 x 80 % stilling som helsefagarbeider/fagarbeider
- 50 % utdanningsstilling
- 25 % utdanningsstilling, assistent kan vurderes
Om enheten
Bo og habilitering er en enhet i Kristiansund kommune, som er organisert i ti avdelinger. Enheten yter tjenester til barn og voksne som har behov for støtte og avlastningstiltak, dagtilbud, oppfølging og veiledning i bolig. Tjenestetilbudet tilrettelegges den enkeltes behov for støttekontakt, heldøgnsoppfølging og veiledning i bolig, avlastningstilbud, dagtilbud og fritidsaktiviteter. Tjenestene skal bidra til en meningsfull hverdag med å bevare sosialt nettverk, mulighet til yrkesaktivitet, og opplevelse av trygghet og mestring. Våre ansatte har faglig kompetanse og erfaring i arbeidet. Gjennom koordinering og tett samarbeid med familiene, andre enheter og eksterne samarbeidspartnere, skal våre tjenester gi en meningsfull tilværelse med best mulig livskvalitet.
Arbeidsområder- sikre faglig gode tjenester etter gjeldende lov- og avtaleverk
- dokumentasjon, utarbeidelse og oppfølging av prosedyrer
- legge til rette for et godt tverrfaglig samarbeid
- medikamenthåndtering
- utførelse av generelle arbeidsoppgaver i avdelingen
- norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier. Fagarbeider i barne- og ungdomsarbeider kan vurderes
- fagbakgrunn som helsesekretær kan vurderes til stilling som assistent
- for utdanningsstilling kreves dokumentasjon på aktivt studieløp, fortrinnsvis vernepleie/sykepleie. Annen helse- og sosialfaglig utdanning kan vurderes
- gode ferdigheter i norsk skriftlig og muntlig
- gode digitale ferdigheter
- erfaring fra arbeid med mennesker med ulike bistandsbehov
- har motivasjon, engasjement og ønske om å gjøre en forskjell for andre
- bidrar til et positivt og engasjerende arbeidsmiljø
- er pådriver for utvikling innenfor tjenesteområdet
- har gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
- en arbeidsplass med fokus på fag og utvikling av tjenesten
- spennende arbeidsoppgaver i en organisasjon i utvikling
- et arbeidsmiljø med løsningsorienterte og dyktige medarbeidere
- en variert og meningsfylt arbeidshverdag
- dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
- offentlig tjenestepensjon i KLP. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter. Les mer om pensjonsordningen som gjelder for deg på KLP sine hjemmesider ved å trykke på vedlagte lenke: KLP
Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Du kan lese mer om fortrinnsrett på Kristiansund kommune sine hjemmesider ved å trykke på vedlagt lenke: Gjør du fortrinnsretten din gjeldende?
Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.
Kommunen har et ansiennitetsbasert lønnssystem. For alle stillinger teller både offentlig og privat tjeneste etter fylte 18 år - dokumenteres med tjenesteattest fra tidligere arbeidsgivere med informasjon om fra/til-dato, stillingsprosent, eller antall timer arbeidet.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.
Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
SøknadSøknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester. NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.
Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.
Company
Kristiansund kommuneApplication deadline
28.07.2025Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
6509, KRISTIANSUND N
KRISTIANSUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6298123Look here for other jobs from Kristiansund kommune