• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    20.10.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6414400
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
Ledigt jobb

Bergen kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en helsefagarbeider som  ønsker å jobbe helhetlig med pasienter og ønsker fagligutvikling innen eldreomsorgen?

Løvåsen sykehjem er et langtidsykehjem med 128 plasser. Vi har plasser for personer med demens, somatisk sykdom og en spesialavdeling for personer med psykiske lidelser. På sykehjemmet møter du et trygt og positivt fagmiljø med god struktur og et godt samarbeid.
Sykehjemmet har som mål å gi trygg og god omsorg med fokus på livskvalitet og mestring.
Vi jobber tverrfaglig og har leger hver ukedag. 

Sykehjemmet  har et eget serviceteam som som bidrar til bedre oppgavedeling, slik at helsepersonell får mer tid til pasientnært arbeid.

Vi søker nå engasjerte og dyktige helsefagarbeidere som vil være en del av et kompetent og tverrfaglig team. 
Sykehjemmet satser på heltidskultur og tilbyr årsturnus med ordinære vakter- og langvakter på helg. 
Personlig egnethet til stillingen vektlegges.

Løvåsen sykehjem ligger i Fyllingsdalen kun 10 minutter fra Bergen sentrum. Det er gode bussforbindelser og gratis parkering for ansatte. 

Vi skal tilsette 3 nye helsefagarbeidere og ser frem til å høre fra deg.
Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for intervju.

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever norsk autorisasjon som helsefagarbeider- godkjent av NOKUT
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring eller videreutdanning  innen demens og/eller psykiatri 
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B1 test i norsk
  • Personlig egnethet vil ble vektlagt, likeså fleksibilitet og evne til å arbeide selvstendig
  • Beherske de vanligste dataverktøy
  • Politiattest kreves

Personlige egenskaper:

  • Du deler og formidler kunnskap på en god og trygg måte
  • Du har gode samarbeidsevner, er ansvarsbevisst og arbeider med respekt for beboere, pårørende og kollegaer
  • Du er faglig dyktig og engasjert
  • Evner til å arbeide målrettet med arbeidsoppgaver
  • Du er fleksibel og strukturert 
  • Du inspirerer og bidrar til rause arbeidsteam

Vi tilbyr:

  • Fadderordning for nyansatte
  • Faglig veiledning og personlig utvikling
  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i godt fagmiljø
  • Varierte og lærerike arbeidsdager
  • Internundervisning og etisk refleksjon
  • God pensjonsordning, ulykke- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Lønn ifølge tariff
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    20.10.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6414400
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune