Company
Sandnes kommuneApplication deadline
01.09.2025Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6346035Look here for other jobs from Sandnes kommune
Sandnes kommune
Helsefagarbeider
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du faglig engasjert og ønsker du å gjøre en forskjell for de som bor i sykehjem? Da kan du være den rette for oss!
Enhet for sykehjem består av 9 sykehjem som gir heldøgnstjenester i institusjon innen somatikk, demens, rehabilitering, avlastning og lindring. Pasienter i sykehjem har komplekse og sammensatte lidelser som krever høy faglig kompetanse. Det gjenspeiles også i visjonen vår; «Med blikk for omsorg og kompetanse».
Ved Austrått bo- og aktivitetssenter har vi ledig 61% fast stilling natt. Senteret har en somatisk avdeling, en spesial avdeling for yngre personer med demens og en avdeling for eldre personer med demens. Vi er det minste senteret i enheten med 30 langtids plasser. Ledig stilling er på demens avdeling hvor de ansatte på natt rullerer på hvor de jobber, og samarbeider på tvers ved behov.
Hos oss vil du få dyktige kollega med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gi høy faglighet og godt samarbeid. Vi har fokus på etisk og faglig refleksjoner i møte med utfordringer som kan oppstå i arbeidshverdagen.
Alle sykehjem i Sandnes jobber etter kompetanseteam modellen hvor målet er at ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte.
Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som helsefagarbeider
- Krav om norskferdigheter tilsvarende nivå B2
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, pliktoppfyllende, selvstendig og evne til å ta beslutninger
- Faglig engasjert og oppdatert
- Liker utfordringer og er løsningsorientert
- Opptatt av tilstedeværelse og stabilitet
- Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på arbeidsmiljø og samarbeid
- Tilrettelegging for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
- Lønn etter gjeldende avtaleverk, ekstra tillegg for turnusarbeid
- Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger Hjem-jobb-hjem avtale
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
01.09.2025Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6346035Look here for other jobs from Sandnes kommune