• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5948451
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Rovik bo- og aktivitetssenter er et koselig sykehjem midt i Åsveien på Sandnes beste østkant. Vi har gode bussforbindelser og gratis parkering. Her er vi opptatt av å leve hele livet og gjøre meningsfulle aktiviteter.  Vår visjon er: Med blikk for omsorg og kompetanse!

Vi innførte kompetanseteammodellen for ca 1 år siden. I kompetanseteammodellen ivaretar helsefagarbeiderne den daglige driften i avdelingene, og får dermed et større faglig ansvar. Fagarbeidernes kompetanse blir satt i fokus. De får ansvar som primærkontakter og får opplæring og veiledning i.f.t dette. Kompetanseteammodellen bidrar dermed til et sterkt fagmiljø og sikrer rett kompetanse til rett tid. 

Vi er også godt i gang med prosjektet Klin Obs kommune, som er en trinnvis kompetansemodell for å øke klinisk observasjonskompetanse blant helsepersonell i kommunale helse og omsorgstjenester. Hos oss vil du få mulighet til faglig utvikling og opparbeide deg god kompetanse om den geriatriske pasienten sammen med andre dyktige medarbeidere
.
Vi har for tiden ledig 2 100%-stillinger D/A, på Rød avdeling.

Rovik bo og aktivitetssenter består av:
Blå avdeling - skjermet enhet med 17 plasser
Rød avdeling - Somatisk enhet med 21 plasser, hvor to av plassene er for korttidsbruk
Grønn avdeling - enhet for personer med demens med 18 plasser, hvorav en er til rullerende/korttid
Bokollektiv for eldre med begynnende demens sykdom, totalt 14 plasser

Vi ønsker deg velkommen som søker hos oss!

Kvalifikasjoner:

  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Ha god innsikt, trygghet og engasjement for helsefagarbeiderfaget.
  • Evne til fleksibilitet og samarbeid.
  • Ansvarsbevisst og evne til å jobbe selvstendig.
  • Positiv og løsningsorientert innstilling.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5948451
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune