• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5935971
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Helsefagarbeider i hjemmetjenesten ved sone Åse

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og dagsenter/eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med. 

Hjemmetjenesten sone Åse har sonekontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og gir tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi har fokus på at innbyggere i kommunen skal kunne bo lengst mulig hjemme. Dette gir stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder som gjør at du som helsefagarbeider i hjemmetjenesten vil få en svært variert arbeidshverdag og utvikle en bred kompetanse i faget. Vi ønsker å styrke hjemmetjenesten og er derfor i behov av flere dyktige medarbeidere.   

Vi har ledig følgende stillinger:

  • Helsefagarbeider, fast  80 % stilling i EHR, per tiden sone Åse. Stillingen har 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
  • Helsefagarbeider, fast 100 % stilling i EHR, per tiden sone Åse.  Stillingen har 2-delt turnus og arbeid hver 3.helg. Oppstart etter avtale.

Ta gjerne kontakt ved spørsmål om stillingen eller saksgang.

 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert helsefagarbeider.
  • Krav om førerkort klasse B.
  • Godkjent medisinkurs eller bestå medikamenthåndteringskurs innen prøvetiden.
  • Ønskelig med erfaring innen eldreomsorg. 
  • God digital kompetanse/forståelse.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2. 
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du er en engasjert person som kan arbeide selvstendig og i team.
  • Du må kunne jobbe effektivt og strukturert i et til tider hektisk arbeidsmiljø.
  • Du må like å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
  • Du er ansvarsbevisst, positiv, løsningsfokusert og endringsvillig.
  • Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.

Vi tilbyr:

  • Gode kollegaer og et godt fagmiljø.
  • Kantine på dagtid ukedager.
  • Gratis parkering.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5935971
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune