• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5930309
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Helsefagarbeider 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en helsefagarbeider som  ønsker å jobbe helhetlig med pasienter og ønsker faglig utvikling innen eldreomsorgen?

Løvåsen sykehjem er et langtidshjem med 128 plasser.  På sykehjemmet møter du et trygt og positivt fagmiljø, med god struktur og godt samarbeid.
Hos oss får beboerne pleie og behandling av høy kvalitet. Vi jobber tverrfaglig og har leger hver ukedag. 
Pasientsikkerhetsprogrammet "I trygge hender" er godt implementert hos oss.  "Leve hele livet" og "Helt til det siste" har vi stort fokus på.
Dette sikrer pasientene en bedre og mer verdifull hverdag og en verdig livsavslutning. Stillingen er på somatisk avdeling for mental klare.

Vi søker nå engasjerte og dyktige helsefagarbeidere som vil være en del av et kompetent og tverrfaglig team på avdeling for personer med demens og i somatisk avdeling. 
Sykehjemmet satser på heltidskultur og tilbyr årsturnus med ordinære vakter- og langvakter på helg. 
Personlig egnethet til stillingen vektlegges.

Løvåsen sykehjem ligger i Fyllingsdalen kun 10 minutter fra Bergen sentrum. Det er gode bussforbindelser og gratis parkering for ansatte. 

Søkere vurderes fortløpende.

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever norsk autorisasjon som helsefagarbeider- godkjent av NOKUT
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring eller videreutdanning  innen demens og/eller psykiatri 
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
  • Personlig egnethet vil ble vektlagt, likeså fleksibilitet og evne til å arbeide selvstendig
  • Beherske de vanligste dataverktøy
  • Politiattest kreves

Personlige egenskaper:

  • Du deler og formidler kunnskap på en god og trygg måte
  • Du har gode samarbeidsevner, er ansvarsbevisst og arbeider med respekt for beboere, pårørende og kollegaer
  • Du er faglig dyktig og engasjert
  • Evner til å arbeide målrettet med arbeidsoppgaver
  • Du er fleksibel og strukturert 
  • Du inspirerer og bidrar til rause arbeidsteam

Vi tilbyr:

  • Fadderordning for nyansatte
  • Faglig veiledning og personlig utvikling
  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i godt fagmiljø
  • Varierte og lærerike arbeidsdager
  • Internundervisning og etisk refleksjon
  • God pensjonsordning, ulykke- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Lønn ifølge tariff
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    07.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5930309
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune