• Företag
    Nes kommune
  • Ansökningstiden
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811099
  • Se här för andra jobb från Nes kommune
  • Uppdaterad 06.07.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Nes kommune

Helsefagarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus? Vi ønsker oss en hjelpepleier/helsefagarbeider til nattstilling som kan bidra med sin faglige kompetanse, sitt brennende engasjement og smittende godt humør, som gjør avdelingen til et godt sted å være for både pasienter og ansatte

Vi har ledig 30% fast stilling på natt med arbeid hver 3.helg.

Nes sykehjem har 118 plasser fordelt på 4 avdelinger. Avdeling 3B er en somatisk langtidsavdeling med 29 plasser, 5 av plassene er korttids - rulleringsplasser for hjemmeboende eldre. Avdelingen består av 3 beboergrupper. På natt vil du ha ansvar for hele avdelingen sammen med en sykepleier som har ansvar for avdeling 3B og 2A. 

Vi som jobber her er en glad og sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb. Vi ønsker oss nå en ny kollega og håper du som ser denne annonsen er den rette!

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier, gjerne med erfaring fra sykehus eller eldreomsorgen.
  • Erfaring og interesse for eldreomsorg
  • Bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig
  • Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruk av Teams som informasjonskanal i avdelingen.
  • Kjennskap til journalsystemet CosDoc er en fordel
  • Til nattstilling legger vi stor vekt på erfaring og personlig egnethet

Den som tilsettes må før til tiltredelsen levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper:

  • Du er faglig bevisst og en støttespiller for utvikling av avdelingen.
  • Du er ryddig, strukturert og systematisk
  • Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig
  • Har gode samarbeidsevner, er positiv, trygg og engasjert
  • Har evnen til å arbeide selvstendig
  • Har evnen til å takle uforutsigbare vakter og hendelser

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Mulighet for kompetanseheving
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
  • Spennende og utfordrende arbeid med mulighet for faglig og personlig utvikling

 

Annet

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid. Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

 

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf. offentlighetslova §25

 

  • Företag
    Nes kommune
  • Ansökningstiden
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811099
  • Se här för andra jobb från Nes kommune
  • Uppdaterad 06.07.2024