Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
05.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1153, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4967555Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 21.01.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Har du lyst til å være vår nye økonomi- og lønnskonsulent? Lambertseter videregående skole har ledig fast stilling
Offentlig forvaltning
Er du glad i å jobbe med økonomi og administrasjon og trives på skole? Da er du kanskje vår nye økonomi- og lønnskonsulent! Vi har ledig 100% fast stilling.
Lambertseter videregående skole er en stor skole med 900 elever motiverte og ambisiøse elever. Med både idrett og studiespesialisering som programområder, og en tilrettelagt avdeling, har vi et bredt fagtilbud på skolen. Dette skaper også en arbeidsplass med stort mangfold. Du vil møte 100 hyggelige kolleger som har kompetanse i alt fra teknologi til friluftsliv. Hos oss er det ingen faste plasser i lunsjen. Det betyr at du kan sette deg hvor som helst og alltid møte interesserte og imøtekommende kolleger.
Vår viktigste oppgave er å skape et inkluderende og utviklende læringsmiljø for elevene våre, slik at de står best mulig rustet til å mestre eget liv, videre studier og et fremtidig arbeidsliv. På Lambertseter videregående skole skaper vi bevegelse.
Som nyansatt på Lambertseter VGS vil du bli fulgt opp og støttet i ditt arbeid og utvikling. Som konsulent er du en del av skolens administrasjonsavdeling og arbeider i team med to på kontoret.
Arbeidsoppgaver:
- Sammen med administrasjonsleder etablere gode systemer, sikre god struktur og gjennomføring av ulike prosjekter
- Bidra i utvikling av en skole med god samarbeidskultur og et aktivt profesjonsfellesskap
- Være controller på fastlønn
- Legge inn variabel lønn
- Fakturabehandling - inngående og utgående
- Følge opp refusjoner og inntekter
- Bidra inn i rekrutteringsprosesser med annonse, lønnsplassering og utarbeide kontrakter
- Bistå i saker på personalområdet/HR
- Innkjøp av varer og tjenester i samarbeid med administrasjonsleder
- Bistå administrasjonsleder i budsjett, regnskap- og rapporteringsarbeid
- Ulike saksbehandlingsoppgaver
- Være god støtte for/bistå skolens ansatte med praktiske og administrative oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med økonomi, -administrasjons, - og kontorarbeid
- Erfaring fra tilsvarende rolle i skolen er ønskelig
- Gode IKT-ferdigheter generelt og bruk av systemer for økonomi og HR spesielt
- Meget god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper:
- Systematisk og strukturert
- Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe både på lag og selvstendig
- Fleksibel og trives med varierte oppgaver
- Elevfokusert og interessert til å lytte ut andres meninger, inkludert elevstemmen
- Godt humør og serviceinnstilt
Vi tilbyr:
- Et kompetent personale som jobber sammen - til beste for elevene våre
- Et hyggelig arbeidsmiljø og sosiale aktiviteter
- En spennende stilling med et bredt spekter av oppgaver
- Konkurransedyktige betingelser blant annet med medlemskap i Statens pensjonskasse
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
05.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1153, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4967555Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 21.01.2023