Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
03.03.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0579, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5567297Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 06.02.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Har du lyst til å jobbe med offentlige anskaffelser i et bredt fagmiljø? - Våre anskaffelser er synlige i bybildet!
Offentlig forvaltning
Bymiljøetaten er en stor innkjøpsorganisasjon som årlig foretar anskaffelser av varer, tjenester og bygg- og anlegg for ca. 2 milliarder. Anskaffelser og entreprise er en sentralisert avdeling med 30 ansatte som gjennomfører ca. 170 anskaffelser i året i samspill med behovshaverne i divisjonene, samt har en rådgivende rolle i forbindelse med kontraktsoppfølging og samfunnsansvar. Avdelingen består av seksjon Anskaffelser og seksjon Kontrakt og samfunnsansvar som har tett samarbeid i det daglige. Hos oss vil du finne et sterkt fagmiljø med engasjerte kolleger!
Seksjon Anskaffelser består pt. av 14 kunnskapsrike og faglig sterke innkjøpsrådgivere ansvarlige for å gjennomføre gode anskaffelser i samspill med behovshaverne. Flere av avdelingens anskaffelser er godt synlige i bybildet og er med på å prege utviklingen av Oslo. Som innkjøper i Bymiljøetaten vil du være ansvarlig for å lede anskaffelsesprosesser gjennom planlegging, gjennomføring og kontraktsinngåelse i samarbeid med fagspesialister fra alle divisjoner i Bymiljøetaten.
Vi søker etter en vikar som gjerne kan tiltre så snart som mulig. Varighet på vikariatet er frem til 15.8.2025.
Vi ser frem til å lese søknaden din!
Kontakt oss gjerne ved spørsmål.
Kvalifikasjoner:
- Master/bachelor eller annen relevant utdanningsbakgrunn (jus, innkjøp, logistikk, økonomi eller lignende utdanning innenfor innkjøpsfaget). Nyutdannede med offentlige anskaffelser i fagkretsen oppfordres til å søke.
- God kjennskap til lov og forskrift om offentlig anskaffelser
- Grad av erfaring med operativ gjennomføring av anskaffelsesprosesser vil bli tillagt stor vekt vekt
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Du er strukturert, nøyaktig og resultatorientert
- Du er ansvarsbevisst og jobber selvstendig
- Du trives i en hektisk hverdag og har stor arbeidskapasitet
- Du evner å ta initiativ og være en tydelig fagperson
- Du liker tverrfaglig samarbeid
- Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr:
- Spennende, selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
- Gode muligheter for utvikling i et sterkt fagmiljø med en stor portefølje
- Moderne lokaler i nytt kontorbygg med gode kommunikasjonsforbindelser
- Kantine, fleksitidsordning, et godt arbeidsmiljø med fokus på et balansert forhold mellom jobb og fritid
- Mulighet for hjemmekontor
- Gode pensjons-, forsikrings og lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring
- Lønnstrinn 40 - 58 (kr 627 300 til kr 882 900). Stillingstittel og lønn er avhengig av kvalifikasjoner og arbeidserfaring. For spesielt kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes.
- Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
Relevante vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk.
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
03.03.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0579, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
5567297Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 06.02.2024