• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    03.03.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5567297
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Har du lyst til å jobbe med offentlige anskaffelser i et bredt fagmiljø? - Våre anskaffelser er synlige i bybildet!

Offentlig forvaltning

Bymiljøetaten er en stor innkjøpsorganisasjon som årlig foretar anskaffelser av varer, tjenester og bygg- og anlegg for ca. 2 milliarder. Anskaffelser og entreprise er en sentralisert avdeling med 30 ansatte som gjennomfører ca. 170 anskaffelser i året i samspill med behovshaverne i divisjonene, samt har en rådgivende rolle i forbindelse med kontraktsoppfølging og samfunnsansvar. Avdelingen består av seksjon Anskaffelser og seksjon Kontrakt og samfunnsansvar som har tett samarbeid i det daglige. Hos oss vil du finne et sterkt fagmiljø med engasjerte kolleger! 

Seksjon Anskaffelser består pt. av 14 kunnskapsrike og faglig sterke innkjøpsrådgivere ansvarlige for å gjennomføre gode anskaffelser i samspill med behovshaverne. Flere av avdelingens anskaffelser er godt synlige i bybildet og er med på å prege utviklingen av Oslo. Som innkjøper i Bymiljøetaten vil du være ansvarlig for å lede anskaffelsesprosesser gjennom planlegging, gjennomføring og kontraktsinngåelse i samarbeid med fagspesialister fra alle divisjoner i Bymiljøetaten.

Vi søker etter en vikar som gjerne kan tiltre så snart som mulig. Varighet på vikariatet er frem til 15.8.2025.

Vi ser frem til å lese søknaden din!

Kontakt oss gjerne ved spørsmål.  

Kvalifikasjoner:

  • Master/bachelor eller annen relevant utdanningsbakgrunn (jus, innkjøp, logistikk, økonomi eller lignende utdanning innenfor innkjøpsfaget). Nyutdannede med offentlige anskaffelser i fagkretsen oppfordres til å søke.
  •  God kjennskap til lov og forskrift om offentlig anskaffelser
  •  Grad av erfaring med operativ gjennomføring av anskaffelsesprosesser vil bli tillagt stor vekt vekt
  •  Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Du er strukturert, nøyaktig og resultatorientert
  • Du er ansvarsbevisst og jobber selvstendig
  • Du trives i en hektisk hverdag og har stor arbeidskapasitet
  • Du evner å ta initiativ og være en tydelig fagperson
  • Du liker tverrfaglig samarbeid   
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet 

Vi tilbyr:

  • Spennende, selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for utvikling i et sterkt fagmiljø med en stor portefølje
  • Moderne lokaler i nytt kontorbygg med gode kommunikasjonsforbindelser
  • Kantine, fleksitidsordning, et godt arbeidsmiljø med fokus på et balansert forhold mellom jobb og fritid
  • Mulighet for hjemmekontor
  • Gode pensjons-, forsikrings og lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring
  • Lønnstrinn 40 - 58 (kr 627 300 til kr 882 900). Stillingstittel og lønn er avhengig av kvalifikasjoner og arbeidserfaring. For spesielt kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes.
  • Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd

 Relevante vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk. 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    03.03.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5567297
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune