Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
11.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5094807Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 27.03.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Har du interesse for eiendomsjuridiske spørsmål, liker du utfordringer, trives du i et fagteam?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Prosjektenheten - realisering av spennende prosjekter
Vi søker etter en Jordskiftekandidat. Både erfaren og nyutdannet kan søke.
Prosjektenheten styrer Bærum kommunes prosjekter innen teknisk infrastruktur; vei, vann og avløp, byutvikling, renovasjon, grønt i form av turveier, parker og gravplasser og nå massehåndtering. Vi er 43 ansatte, som ivaretar kommunens byggherreansvar gjennom ledelse av prosjekter fra konseptfasen til gjennomføring og overlevering av ferdige anlegg. Prosjektenheten består av avdelingene Miljø og samferdsel, Vann og avløp samt en stab.
Vår prosjektomsetning er på 400 mill. kr. pr. år.
Vi er ISO-sertifisert for oppfølging av kvalitet ISO 9001 og miljø ISO 14001 og har gode systemer for gjennomføring av prosjekter, f.eks. økonomistyring.
Jordskiftekandidat/Grunnerverver - vil du bli vår nye kollega?
Bærum kommune ved Prosjektenheten søker en jordskiftekandidat for å styrke teamet vårt innen grunnerverv. Prosjektenheten gjennomfører ulike utbyggingsprosjekter som krever grunnervervsavtaler med grunneiere.
Prosjektene våre berører Bærum kommunes innbyggere i ulik grad, breddeutvider eksisterende fortau for å gi rom for syklende, restaurerer og oppgraderer broer, bidrar til byutvikling ved å legge til rette for fortetting, og oppgraderer avløpssystemet slik at færre kjellere blir fylt med vann ved styrtregn. Vi kan tilby varierte og interessante oppgaver.
Du vil jobbe med forhandlinger og kontakt med grunneiere, rådgivning i prosjektene og verdifastsettelse av tiltaket som berører ulike typer eiendom, samt forberede og gjennomføre ekspropriasjonsvedtak, og bistå ved gjennomføring av skjønn for domstolene. Vi søker deg som er løsningsfokusert og effektiv, nøyaktig og nysgjerrig. Faglig interesse er viktig, og du må være klar for å jobbe i spennende og utfordrende prosjekter!
Vi søker etter en dyktig og motivert fagperson til vårt team, som ønsker å være med å videreutvikle Prosjektenheten, og levere gode resultater sammen med oss.
Kvalifikasjoner:
- Det kreves master i eiendomsfag/jordskiftekandidat
- Annen relevant utdannelse og lengre praksis og gode personlige forutsetninger kan kompensere for utdannelseskravet
- Erfaring med gjennomføring av grunnerverv vil bli vektlagt, men nyutdannede med litt erfaring oppfordres også til å søke
- Det forutsettes førerkort for personbil
Personlige egenskaper:
- Resultatorientert og med god evne til å planlegge og gjennomføre
- Er tydelig og kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig
- Engasjert, fleksibel og omgjengelig, med gode samarbeidsevner
- Har evne til å sette seg raskt inn i nye systemer og prosesser
- Stor arbeidskapasitet og pågangsmot
Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr:
Foruten svært varierte og dessuten samfunnsnyttige prosjekter, får du følgende i denne rollen:
- Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
- Gode utviklingsmuligheter
- En organisasjon i utvikling, som også omfatter bruken av teknologi og digitalisering
- Fleksitidsordning
- Elbil-pool og elsykler
- Lønn etter avtale
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjon
- Nye attraktive lokaler i Kommunegården, sentralt i Sandvika
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
11.04.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5094807Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 27.03.2023