• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0581, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5910561
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
Ledigt jobb

Oslo kommune

Har du god erfaring innen offentlige anskaffelser? 

Offentlig forvaltning

Blir du fort engasjert i faglige utfordringer og har en idé til hvordan de kan løses? Da er du velkommen til å søke hos oss!

Renovasjons- og gjenvinningsetaten kjøper varer og tjenester for rundt 700 millioner kroner årlig. Nå ser vi etter en ny kollega til seksjon for anskaffelser og avtaleforvaltning. Det er en seksjon som består av 18 engasjerte kollegaer som gjennomfører fremtidsrettede og brukerorienterte anskaffelser som også følger opp avtaler. Det er byens innbyggere som finansierer virksomheten vår via renovasjonsgebyret, så det sier seg selv at vi må forvalte pengene riktig. 

Vi søker nå en engasjert og erfaren medarbeider som ønsker å gjennomføre de gode anskaffelsene. Hos oss vil du få anledning til å lede ulike typer anskaffelser med stor verdi, og være med på å videreutvikle faget. Vi skal være en aktør som positivt utfordrer og bidrar til samfunnsutviklingen gjennom våre anskaffelser.

Det er en fordel om du har stor arbeidskapasitet og har kommersiell teft. Det siste er viktig: det gjelder å få mest mulig ut av midlene!

Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise?  

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor-/mastergrad innen innkjøp, økonomi, juridisk eller annen tilsvarende utdannelse på høyskolenivå.
  • Bred og relevant erfaring innen anskaffelser, minimum 5 år, kan kompensere for kravet for formalkompetanse
  • Relevant erfaring innen stillingens fagområde (lov og avtaleverk (LOA/FOA/FF))
  • Minimum 3-års erfaring med gjennomføring av offentlige anskaffelsesprosesser
  • Digital kompetanse
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Fordelaktige kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra avfalls- og energibransjen, logistikk og/eller prosessindustri 
  • Sertifisering i offentlig anskaffelser
  • Sertifisering i bærekraft i offentlige anskaffelser
  • Kunnskap om miljø og bærekraftig utvikling

Personlige egenskaper:

  • God på relasjoner og tverrfaglig samarbeid
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Initiativrik, strukturert og selvstendig
  • God forretningsforståelse
  • Interesse for digitalisering og utnyttelse av teknologi

Personlige egenskaper vektlegges

Vi tilbyr:

  • Faglig dyktige kollegaer i et trivelig arbeidsmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
  • En virksomhet som arbeider med et viktig samfunnsoppdrag og bidrar til det grønne skiftet  
  • Fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor inntil to dager i uken
  • Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger (Oslo kommune betaler hele pensjonspremien) 
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Stilling avlønnes i lønnstrinn 39-55, for tiden fra kr. 638.600 - 861.800,-, ut i fra dine kvalifikasjoner. Høyere lønn kan vurderes for svært kvalifiserte søkere
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0581, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5910561
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune