• Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    08.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0037, OSLO
    OSLO
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5856150
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 24.08.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Oslo kommune

Har du erfaring med offentlige anskaffelser? Vil du være med på vårt viktige samfunnsoppdrag?

Offentlig forvaltning

Boligbygg er Norges største boligutleier og forvalter over 11.000 boliger. Vårt samfunnsoppdrag er å sørge for trygge og gode hjem for innbyggere som trenger en bolig i en vanskelig livssituasjon.

Boligbygg har en variert kontraktsportefølje som består av ca. 60 rammeavtaler hovedsakelig innen drift, vedlikehold og eiendomsforvaltning. I tillegg gjennomføres det en rekke enkeltstående entrepriseanskaffelser i forbindelse med rehabiliteringsprosjekter. Vi er i dag fire anskaffelsesrådgivere, men har behov for å styrke laget ytterligere.

Som anskaffelsesrådgiver vil du ha ansvar for hele anskaffelsesprosessen i tett samarbeid med virksomheten for øvrig. Du skal styrke vårt fagmiljø og bidra til å videreutvikle Boligbygg som en profesjonell innkjøper og byggherre. Du vil få mye ansvar og gode muligheter til faglig utvikling.

Kanskje dette er deg? Motiveres du i tillegg av samfunnsoppdraget vårt, håper vi du tar kontakt!

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdannelse, minimum tilsvarende bachelorgrad, eksempelvis innenfor økonomi eller jus
  • Minimum ett års erfaring med prosessledelse av offentlige anskaffelser
  • Erfaring innkjøp eller oppføling av kontrakter vil kunne være relevant
  • Erfaring fra Oslo kommune er en fordel
  • Meget god skriftlig og mulig framstillingsevne på norsk
  • God digital kompetanse, for eksempel erfaring med bruk av relevante systemer som f.eks. KGV og KAV
  • God kunnskap om regelverket for offentlige anskaffelser
  • Kunnskap om bygg- og anleggskontrakter og andre relevante kontraktstandarder er en fordel


Vi ber deg om å legge ved relevant dokumentasjon, inkludert NOKUT/HK-dir godkjenning ved utdannelse fra utlandet.

Personlige egenskaper:

  • Du er analytisk og strukturert
  • Du er serviceinnstilt og har fokus på å finne den beste helhetlige løsningen
  • Du er faglig nysgjerrig og opptatt av å dele kompetanse
  • Du trives med å arbeide selvstendig, men er også god til å samarbeide med ulike mennesker
  • Du kommuniserer på en god og presis måte, og er et positivt bidrag til arbeidsmiljøet rundt deg
  • Du har høy etisk bevissthet

Vi tilbyr:

  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i et arbeidsmiljø preget av godt humør og samarbeid
  • En meningsfull og samfunnsnyttig jobb
  • Fleksibel arbeidstid og fleksitidsordning
  • Oslo kommunes fordelaktige forsikrings- og pensjonsordning
  • Treningsrom med garderobe og trening i arbeidstiden
  • Stillingen lønnes i lønnstrinn 52-58 (for tiden kr 810.000 - 915.600) i henhold til Oslo kommunes lønnsregulativ. Lønnen er avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes

Vi holder for tiden til i Wergelandsveien 1-3. Fra våren 2025 flytter vi inn i nyoppussede lokaler i Nydalen Allé 37.

For nærmere opplysninger kontakt seksjonsleder Juridisk, Elisabeth Aas Nilsen på tlf. 920 52 301.

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

  • Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    08.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0037, OSLO
    OSLO
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5856150
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
  • Updated 24.08.2024