• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    04.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5530891
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 17.01.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Har du erfaring fra helse- og omsorgssektoren, er god på prosess og systemer – og har et godt øye for detaljer og folk?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vårt mål er at sykehjem og helsehus har effektive og bærekraftige tjenester av høy kvalitet og videreutvikler sykehjem- og helsehustjenesten for å møte morgendagens behov.

Vi søker nå etter en fleksibel, strukturert og løsningsorienter spesialrådgiver. Du må motiveres av at andre lykkes, og legge til rette for god arbeidsflyt og samhandling, ved å bruke din kompetanse på tvers i området. Du må verdsette tillitsbasert ledelse, og bidra til at vi sammen skaper trygge handlingsrom og myndiggjorte medarbeidere som er kompetente og rustet til å møte fremtidens utfordringer i helsevesenet.

Spesialrådgiver er ansatt i Bærum kommune, og er organisatorisk plassert under kommunalsjef sykehjem og helsehus, sammen med øvrige stabsfunksjoner i området.

Kvalifikasjoner:

  • Helsefaglig utdanning fra høyskole / universitet, minimum bachelor nivå
  • Relevant videre/etterutdanning innenfor tjenesteutvikling, omstillings- og endringsarbeid og / eller prosjekt- og prosessarbeid
  • Kunnskap om offentlig forvaltning, politiske prosesser og kommunal tjenesteyting
  • Kompetanse innen statistikk og analyse og metodikk for datainnsamling, kartlegging og medvirkning
  • Svært god skriftlig og muntlig formidlingsevne
  • Prosjekt-, prosess- og tjenesteutviklingskompetanse

Personlige egenskaper:

  • Positiv innstilling med gode samarbeids-, relasjons- og kommunikasjonsevner
  • Strukturert, resultatorientert og god gjennomføringsevne
  • Evne å sette seg raskt inn i komplekse saker
  • Selvstendig med høy grad av ansvarsfølelse, men også like å jobbe i team
  • Innovativ og nysgjerrig
  • Har prosessforståelse for systemer og arbeidsoppgaver, samt evne til å se helhet og konsekvenser
  • Lojal til beslutninger
  • Trives i pådriverrolle

Personlig egnethet vil tillegges stor vekt 

Vi tilbyr:

  • Ansvar og påvirkningsmuligheter
  • Et tverrfaglig og godt arbeidsmiljø
  • Tilgang på El-bil og El-sykkel i jobb
  • Kontorlokaler sentralt i Sandvika, med kort vei til buss og tog i flere retninger
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    04.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5530891
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 17.01.2024