Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
23.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5442682Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 10.11.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Gjeldsrådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nav Bergen vest er en arbeidsplass i utvikling med kvalifiserte og motiverte medarbeidere. NAV Bergen vest omfatter bydelene Fyllingsdalen og Laksevåg og betjener et byområde med rundt 70 000 innbyggere, hvor vi yter tjenester til ca 1400 brukere. Vi er lokalisert på Vestkanten i Loddefjord.
Vi har ledig 1 faste stillinger som gjeldsrådgiver i Nav Bergen vest. Stillingene ligger i avdeling Mottak og Avklaring.
Vi søker deg som er utviklingsorientert, og som har engasjement og ambisjoner om å gjøre en forskjell for innbyggerne i Fyllingsdalen/Laksevåg bydel.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i sosialt arbeid eller juridisk utdannelse.- Ønskelig med erfaring fra arbeid eller praksis i NAV / sosialtjenesten.
- Videreutdanning i økonomisk rådgivning er en fordel
- Kjennskap til tvangsfullbyrdelsesloven og gjeldsordningsloven
- Erfaring fra økonomisk rådgivning
- Gode kommunikasjonsferdigheter – både skriftlig og muntlig
- Erfaring fra forhandlinger
- Juridisk kompetanse vedrørende selvstendig næringsdrivende
- Kjennskap til sosialtjenesteloven, Helse -og omsorgstjeneste loven og annet relevant lovverk i NAV
- Kunnskap om relasjonsbygging
- Ønskelig med kjennskap til saksbehandlingssystemer i NAV, samt generell god kompetanse på IT
- Gode norskkunnskaper – muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Det legges vekt på en utadrettet og oppsøkende arbeidsform og motivasjon for stillingen.
- Du har høy arbeidskapasitet, er utadvendt, engasjert og jobber systematisk for å oppnå resultater over tid.
- Du er fleksibel og trives med endringsarbeid.
- Du er samarbeidsorientert og liker å jobbe utadrettet samtidig som du har et helhetlig blikk på NAV.
- Du må kunne jobbe i team og samtidig være selvstendig.
- Må trives å jobbe med mennesker og har evne til å motivere brukergruppen.
- Må kunne trives i et travelt miljø, med forventning til effektivitet på oppgaveløsing
Vi tilbyr:
- Lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk for Bergen Kommune (for tiden kr 495 000 - kr 585 700) avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.- Pensjonsordning gjennom Bergen Kommunale pensjonskasse (BKP).
- Høyt faglig nivå og engasjerte kolleger.
- Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver.
- Veiledning og muligheter for kompetanseheving.
- Fleksibel arbeidstid.
- Godt arbeidsmiljø og sosiale aktiviteter på fritiden.
- Inkluderende arbeidsmiljø (IA).
- En organisasjon i utvikling.
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
23.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5442682Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 10.11.2023