Company
Bærum kommuneApplication deadline
20.02.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
5570114Look here for other jobs from Bærum kommune
- Updated 07.02.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bærum kommune
Førstekonsulent/fagkonsulent arkiv
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
NAV er arbeids- og velferdsforvaltningen i Norge med ca. 19.000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Som ansatt i NAV skal du jobbe etter NAVs intensjoner og mål.
Vår visjon "Vi gir mennesker muligheter" er overordnet i vår jobb ut mot kommunens innbyggere. Våre veiledere skal gi bistand til å komme ut i arbeid og aktivitet. Vår oppgave i avdelingen er å tilrettelegge på best mulig måte, og slik gjøre veileders jobb lettere, og vi bidrar på denne måten til at mennesker får sikret sin inntekt, får delta i samfunnet, og settes best mulig i stand til å være i arbeid.
NAV Bærum er et ambisiøst og utviklingsorientert NAV kontor med ca. 200 medarbeidere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Vi skal sikre våre brukere mulighet for arbeid, mulighet for meningsfull aktivitet og mulighet for inntektssikring i henhold til lovfestede rettigheter.
NAV Bærum søker en engasjert medarbeider som er opptatt av NAVs samfunnsoppdrag. Vi har nå ledig ett års vikariat i avdeling for Kommunikasjon, digitalisering og drift innen administrative oppgaver. Vi er pr. i dag 12 ansatte.
Følgende oppgaver ligger i avdelingen: Arkiv og regnskap (sosialfaglig), garantier og depositumslån (sosialfaglig), drift, kommunikasjon og digitalisering.
Vi ser etter deg som ser utviklingsmuligheter i oppgaveløsningen og som liker en hektisk hverdag.
Vi har som mål å betjene kontoret og de som jobber ut mot våre brukere på best mulig måte.
Kvalifikasjoner:
- Må ha fullført videregående utdanning
- 3-årig relevant utdanning fra Høyskole/Universitet er ønskelig
- Må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Må ha gode digitale ferdigheter
- Ønskelig med arkivfaglig kompetanse
- Ønskelig med samhandlingskompetanse
Personlige egenskaper:
- Godt humør
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å arbeide nøyaktig, systematisk og strukturert
- Evne til å arbeide selvstendig mot felles mål
- Fleksibel og tilpasningsdyktig med evne til omstilling
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt vekt
Vi tilbyr:
- Meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Engasjerte og hyggelige kollegaer
- Fleksitidsordning
- Lønn kr 425.300 til kr 598.900 avhengig av utdanning og kvalifikasjoner
- Offentlig tjenestepensjon
- Stillingen er et vikariat til 31. mars 2025 med muligheter for forlengelse. Ønsket oppstart er snarest mulig.
Company
Bærum kommuneApplication deadline
20.02.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
5570114Look here for other jobs from Bærum kommune
- Updated 07.02.2024