• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5570114
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 07.02.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Førstekonsulent/fagkonsulent arkiv

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV er arbeids- og velferdsforvaltningen i Norge med ca. 19.000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Som ansatt i NAV skal du jobbe etter NAVs intensjoner og mål.

Vår visjon "Vi gir mennesker muligheter" er overordnet i vår jobb ut mot kommunens innbyggere. Våre veiledere skal gi bistand til å komme ut i arbeid og aktivitet. Vår oppgave i avdelingen er å tilrettelegge på best mulig måte, og slik gjøre veileders jobb lettere, og vi bidrar på denne måten til at mennesker får sikret sin inntekt, får delta i samfunnet, og settes best mulig i stand til å være i arbeid.
NAV Bærum er et ambisiøst og utviklingsorientert NAV kontor med ca. 200 medarbeidere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Vi skal sikre våre brukere mulighet for arbeid, mulighet for meningsfull aktivitet og mulighet for inntektssikring i henhold til lovfestede rettigheter.

NAV Bærum søker en engasjert medarbeider som er opptatt av NAVs samfunnsoppdrag. Vi har nå ledig ett års vikariat i avdeling for Kommunikasjon, digitalisering og drift innen administrative oppgaver. Vi er pr. i dag 12 ansatte.

Følgende oppgaver ligger i avdelingen: Arkiv og regnskap (sosialfaglig), garantier og depositumslån (sosialfaglig), drift, kommunikasjon og digitalisering.
Vi ser etter deg som ser utviklingsmuligheter i oppgaveløsningen og som liker en hektisk hverdag.
Vi har som mål å betjene kontoret og de som jobber ut mot våre brukere på best mulig måte.

Kvalifikasjoner:

  • Må ha fullført videregående utdanning
  • 3-årig relevant utdanning fra Høyskole/Universitet er ønskelig
  • Må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Må ha gode digitale ferdigheter
  • Ønskelig med arkivfaglig kompetanse
  • Ønskelig med samhandlingskompetanse

Personlige egenskaper:

  • Godt humør
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide nøyaktig, systematisk og strukturert
  • Evne til å arbeide selvstendig mot felles mål
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig med evne til omstilling

Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt vekt

Vi tilbyr:

  • Meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Engasjerte og hyggelige kollegaer
  • Fleksitidsordning
  • Lønn kr 425.300 til kr 598.900 avhengig av utdanning og kvalifikasjoner
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Stillingen er et vikariat til 31. mars 2025 med muligheter for forlengelse. Ønsket oppstart er snarest mulig.
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    20.02.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5570114
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 07.02.2024