Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
23.11.2019Anställningsform
workTime.DeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5056, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
2252372Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 08.11.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Faste helgestillinger - Skoglien bofelleskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Botjenester i Bergenhus og Årstad yter tjenester til beboere i bofelleskap, bo-sameier samt til tjenestemottagere i private hjem. Vi har som målsetting å bidra til at den enkelte får muligheten til å leve og bo selvstendig og til å ha en aktiv og meningsfull tilværelse i felleskap med andre. Dette oppnår vi i samarbeid med våre myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere. Vi vektlegger samarbeid mellom tjenestestedene i våre botjenester. Skoglien bofelleskap ligger på Gyldenpris. Bofelleskapet yter heldøgns omsorgstjenester for 3 beboere med ulike bistandsbehov.
Vi søker etter helgevakter til faste stillinger, 1 x 19% stilling på helg og 1 x 13% stilling på helg.
Stillingene har dag og kveldsvakter med arbeid hver 3. helg. Det er ønskelig at de vi ansetter kan jobbe ekstra i sommer og ved behov ellers.
- Sikre beboerne et godt hjem med tjenester i tråd med deres behov og ønsker
- Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte
- Legge til rette for aktiviteter for beboerne etter deres ønsker
- Medikamenthåndtering etter delegert fullmakt og gjeldende retningslinjer samt elektronisk rapportering
- Oppfølging av interne rutiner og retningslinjer
- Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder
- Dette er en utmerket stilling for deg som er student ved 3- årig helse- og sosialfaglig utdannelse
- Personlig egnethet vektlegges, engasjement for brukergruppen er en forutsetning
- Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk
- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse
- Åpen, lojal og pålitelig
- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du må kunne arbeide selvstendig
- Evne til etisk refleksjon
- Bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vektlegges
- Et godt arbeidsmiljø med rause kollegaer
- Faglig og personlig utvikling
- Lønn etter tariff
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
23.11.2019Anställningsform
workTime.DeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5056, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
2252372Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 08.11.2019