• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5056, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2252372
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 08.11.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Faste helgestillinger - Skoglien bofelleskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester i Bergenhus og Årstad yter tjenester til beboere i bofelleskap, bo-sameier samt til tjenestemottagere i private hjem. Vi har som målsetting å bidra til at den enkelte får muligheten til å leve og bo selvstendig og til å ha en aktiv og meningsfull tilværelse i felleskap med andre. Dette oppnår vi i samarbeid med våre myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere. Vi vektlegger samarbeid mellom tjenestestedene i våre botjenester. Skoglien bofelleskap ligger på Gyldenpris. Bofelleskapet yter heldøgns omsorgstjenester for 3 beboere med ulike bistandsbehov. 

Vi søker etter helgevakter til faste stillinger, 1 x 19% stilling på helg og 1 x 13% stilling på helg.

Stillingene har dag og kveldsvakter med arbeid hver 3. helg. Det er ønskelig at de vi ansetter kan jobbe ekstra i sommer og ved behov ellers. 

Arbeidsoppgaver

- Sikre beboerne et godt hjem med tjenester i tråd med deres behov og ønsker

- Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte

- Legge til rette for aktiviteter for beboerne etter deres ønsker

- Medikamenthåndtering etter delegert fullmakt og gjeldende retningslinjer samt elektronisk rapportering

- Oppfølging av interne rutiner og retningslinjer

- Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder 

Kvalifikasjoner

- Dette er en utmerket stilling for deg som er student ved 3- årig helse- og sosialfaglig utdannelse

- Personlig egnethet vektlegges, engasjement for brukergruppen er en forutsetning

- Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk

- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse 

Personlige egenskaper

- Åpen, lojal og pålitelig

- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

- Du må kunne arbeide selvstendig

- Evne til etisk refleksjon

- Bidra til et positivt arbeidsmiljø

- Personlig egnethet vektlegges 

Vi tilbyr

- Et godt arbeidsmiljø med rause kollegaer

- Faglig og personlig utvikling

- Lønn etter tariff

- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring 

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5056, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2252372
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 08.11.2019