• Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    15.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811095
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
  • Uppdaterad 06.07.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Trondheim Kommune

Fagutvikler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV Falkenborg har ledig en fast 100 prosent stilling som fagutvikler for kartleggingsteamet fra 1. september 2024.

Stillingen er lagt til et team med særlig ansvar for kartlegging av alle nye henvendelser til vårt kontor. Vår nye fagutvikler vil jobbe tett sammen med avdelingsleder i egen avdeling og et større fagutviklerteam i kontoret. 

Vi er ett av to NAV-kontor i Trondheim med ca. 240 årsverk fordelt på statlig og kommunalt ansatte fordelt på åtte avdelinger. NAV sin hovedoppgave er å bidra til flere i arbeid og aktivitet. Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og en av Norges største arbeidsplasser nord for Dovre. 

Vi søker en engasjert fagutvikler med lidenskap for å utvikle og forbedre faglige prosesser. Du vil ha delansvar for å identifisere behov, planlegge og gjennomføre opplæringsprogrammer, samt evaluere effektiviteten av faglig praksis. Det er vesentlig for oss at våre medarbeidere motiveres av å jobbe med mennesker og har troen på at alle mennesker til tross for ulike utfordringer kan ta utdanning og/eller få og beholde en vanlig jobb.  

Hvis du kjenner deg igjen i dette og i tillegg er en kreativ problemløser med gode kommunikasjonsevner, kan dette være jobben for deg! 

Les mer om NAV og Trondheim Kommune på våre nettsider: www.nav.no og www.trondheim.kommune.no. 

Kvalifikasjoner:

Utdanning:

  • Minimum 3-års høyere utdanning, bachelor. Samfunnsfaglig, sosialfaglig og/eller utdanning innen rådgivning, vil bli foretrukket. 
  • Særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet. 

Arbeidserfaring:

  • God kunnskap om regelverk for ytelser i NAV 
  • God kunnskap om arbeidsrettede tiltak og andre virkemidler i NAV 
  • Relevant erfaring fra veiledning og brukeroppfølging 
  • Være trygg i oppfølgingsmetodikken 
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig 
  • Evne til selvstendig arbeid
  • Ønskelig med erfaring fra teamledelse og erfaring fra å holde presentasjoner for større og mindre forsamlinger

Personlige egenskaper:

  • Har en fleksibel, kreativ og løsningsdyktig tilnærming til oppgaven 
  • Har evne til å bidra til utvikling og nytenkning 
  • Jobber selvstendig, strukturert og målrettet mot konkrete tidsfrister 
  • Gode samarbeidsevner og gode serviceholdninger
  • Lagspiller som evner å få det beste utav et team
  • Har evne til å se oppgavene ut fra et helhetlig perspektiv  

Vi tilbyr:

  • Interessante og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Hybrid arbeidshverdag med muligheter for hjemmekontor
  • Faglig utvikling i en organisasjon i omstilling
  • Aktive og engasjerte kollegaer i et godt arbeidsmiljø
  • Trondheim kommunes pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler 
 

  • Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    15.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811095
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
  • Uppdaterad 06.07.2024