Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
06.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5882554Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 14.09.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Sandnes kommune
Fagleder støtte og klientforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en engasjert og strukturert fagleder som skal spille en sentral rolle i utviklingen drift og støtte driften av våre digitale tjenester. Som fagleder vil du ha en viktig oppgave i å koordinere teamet.
Teamet har ansvar for drift, forvaltning, sikkerhet og tilrettelegging for brukervennlig og enkel bruk av kommunens applikasjoner og tjenester på alle typer digitale enheter samt første- og andrelinje brukerstøtte.
Hva kan vi tilby deg?
En utfordrende og spennende rolle i et dynamisk og komplekst miljø
Mulighet til å være med å forme fremtidens digitale løsninger
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
Digitalisering og IT
Vi er 23 medarbeidere og 1 lærlinger som gir råd, støtte og hjelp innen IT og Digitalisering til alle kommunens virksomheter. Digitalisering og it har fire fagteam ( støtte og klientforvaltning, nettverk og infrastruktur,, tjenesteforvaltning og digitalisering).
Vi skaper fremtidens tjenester - for og sammen med innbyggerne.
Vi forenkler - slik at innsatsen brukes der den gir mest verdi
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning (Informasjons- og datateknologi). Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Erfaring fra ledelse og koordinering av IT-prosjekter
- God forståelse av IT-infrastruktur og digitale løsninger
- Sterke analytiske evner og god problemløsningsevne
- Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
- Kjennskap til rammeverk og metoder for drift, støtte (ITIL)
- Flytende norsk både skriftlig og muntlig (krav om norskferdigheter på minimum nivå B2)
Personlige egenskaper:
- Strukturert og resultatorientert
- Gode samarbeidsevner og evne til å bygge relasjoner
- Initiativrik og løsningsorientert
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
- Interesse for ny teknologi
Vi tilbyr:
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
06.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5882554Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 14.09.2024