• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    06.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5882554
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 14.09.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Fagleder støtte og klientforvaltning

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en engasjert og strukturert fagleder som skal spille en sentral rolle i utviklingen drift og støtte driften av våre digitale tjenester. Som fagleder vil du ha en viktig oppgave i å koordinere teamet.

Teamet har ansvar for drift, forvaltning, sikkerhet og tilrettelegging for brukervennlig og enkel bruk av kommunens applikasjoner og tjenester på alle typer digitale enheter samt første- og andrelinje brukerstøtte. 

Hva kan vi tilby deg?
En utfordrende og spennende rolle i et dynamisk og komplekst miljø
Mulighet til å være med å forme fremtidens digitale løsninger
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer

Digitalisering og IT
Vi er 23 medarbeidere og 1 lærlinger som gir råd, støtte og hjelp innen IT og Digitalisering til alle kommunens virksomheter. Digitalisering og it har fire fagteam ( støtte og klientforvaltning, nettverk og infrastruktur,, tjenesteforvaltning og digitalisering). 

Vi skaper fremtidens tjenester - for og sammen med innbyggerne.
Vi forenkler - slik at innsatsen brukes der den gir mest verdi

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning (Informasjons- og datateknologi). Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
  • Erfaring fra ledelse og koordinering av IT-prosjekter
  • God forståelse av IT-infrastruktur og digitale løsninger
  • Sterke analytiske evner og god problemløsningsevne
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
  • Kjennskap til rammeverk og metoder for drift, støtte (ITIL)
  • Flytende norsk både skriftlig og muntlig (krav om norskferdigheter på minimum nivå B2)

Personlige egenskaper:

  • Strukturert og resultatorientert
  • Gode samarbeidsevner og evne til å bygge relasjoner
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Interesse for ny teknologi

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    06.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5882554
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 14.09.2024