• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5782118
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 14.06.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Fagleder digitalisering

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bymiljøetaten får byen til å leve! Alle skal trives i Bergen, i dag og om 100 år. 

Økt utnyttelse av data og teknologi er helt avgjørende for at Bymiljøetaten skal levere tjenester til våre innbyggere i tråd med samfunnsutviklingen. Stillingen som fagleder digitalisering har en sentral rolle i dette arbeidet med ansvar for å ivareta koordinering, faglig oppfølging av prosjektene og etatens medarbeidere på feltet. Stillingen  inngår i avdeling for organisasjon og utvikling. AVdelingen har ti medarbeidere som arbeider med strategi, HR, digitalisering og kommunikasjon i etaten. 

Bymiljøetatens fag- og tjenesteområder omfatter veier, byrom, natur og miljø. Vi skal sikre en tilgjengelig, bærekraftig og levende kommune, og vi skal bevare og balansere natur og infrastruktur for fremtiden. 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå
  • Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både skriftlig og muntlig
  • Minimum 3-5 års relevant erfaring fra IT og digitaliseringsarbeid
  • Erfaring fra arbeid i skjæringspunktet mellom mennesker, arbeidsprosesser, data og teknologi
  • Dokumentert erfaring fra utviklingsarbeid og arbeid med digitale verktøy
  • Erfaring fra prosess- og prosjektledelse
  • Følgende kvalifikasjoner er ønskelig;
    • Erfaring fra arbeid med GDPR og personvern
    • Kjennskap til geografiske informasjonssystemer (GIS)

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig, målbevisst og strukturert med god gjennomføringsevne
  • Du har en inkluderende arbeidsform og kommuniserer godt med personer med ulik digital modenhet
  • Du er helhetstenkende, åpen og pålitelig, og fungerer godt i tverrfaglige team
  • Du er analytisk, med god system- og prosessforståelse
  • Du har evne til å balansere mellom strategiske og mer operative oppgaver

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Du blir en del av et større IT-/ digitaliseringsmiljø i Bergen kommune
  • Et godt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Moderne lokaler i Bergen sentrum, nær buss og bybane 
  • Lønn etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5782118
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 14.06.2024