Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
28.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5849425Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 17.08.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lillestrøm Kommune
Fagleder
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune leverer omfattende tjenester innenfor mange kommunalområder til ulike grupper av befolkningen. I en tid med store utfordringer og behov for omstilling og utvikling, er god styring og økonomioppfølging vesentlig for at kommunen skal drives effektivt og levere kvalitet på tjenestene.
Fagleder for teamet med økonomirådgivere, tilrettelegger og bistår tjenesteområdet Oppvekst i arbeidet med budsjett og økonomioppfølging.
Tjenesteområdet oppvekst omfatter skole, barnehage, barnevern og helsetjenester for barn, unge og familier. Stillingen skal ha faglig koordinering av innen disse fagområdene (fire medarbeidere inkl. fagleder).
Økonomiavdelingen består av 22 medarbeidere. Arbeidssted er Lillestrøm rådhus.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på masternivå. Unntaksvis kan kravet til master fravike ved bachelor og lang relevant erfaring innen aktuelle fagområder.
- Erfaring med budsjett-, virksomhets- og økonomistyring
- Erfaring med faglederoppgaver eller prosjektledelse
- Erfaring med kommunal virksomhet er ønskelig
- God IT- kompetanse, herunder Excel og erfaring fra bruk av økonomisystemer. Kommunen bruker Visma Enterprise, Visma HRM, Framsikt og Public360.
- Søkeren må ha et spesielt engasjement og interesse for barn og unges oppvekstsvilkår
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
- Førerkort klasse B
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper:
- God økonomiforståelse og interesse for fagfeltet
- Gode samarbeidsevner og trives med å lede andre
- Evne til å kombinere detaljarbeid med blikk for helhet
- Løsningsorientert, analytisk og metodisk
- Evne til å takle stort arbeidspress og korte tidsfrister.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønn etter hovedtariffavtalen
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
28.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5849425Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 17.08.2024